Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSimbartl Petr, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorVojvodíková, Tereza
dc.contributor.refereeAichinger Daniel, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-12
dc.date.accessioned2020-11-10T00:35:11Z-
dc.date.available2019-5-24
dc.date.available2020-11-10T00:35:11Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-4-21
dc.identifier80646
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/41244
dc.description.abstractBakalářská práce je ve své teoretické části zaměřena na jemnou motoriku, její charakteristiku, využívání a rozvoj u dětí předškolního věku. V teoretické části je také popsáno, co je to šablona. V praktické části práce proběhlo rozvíjení jemné motoriky na vybraných šablonách při pracovních činnostech a naplňování Rámcového vzdělávacího programu pro předškolního vzdělávání. Tyto šablony byly testovány ve smíšené třídě ve 22. Mateřské škole v Plzni, na odloučeném pracovišti Náměstí Míru. V závěru práce proběhlo zhodnocení praktické části rozvíjení jemné motoriky dětí u řízených i ranních činností, která byla cílem bakalářské práce.cs
dc.format67 s., XXIII s.(59933 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectšablonacs
dc.subjectjemná motorikacs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectrámcový vzdělávací programcs
dc.subjectmotivacecs
dc.subjectčinnostcs
dc.subjectreflexecs
dc.titleVýroba šablon pro pracovní činnosti dle obsahu RVP PV a dispozici 22. mateřské školy Plzeňcs
dc.title.alternativeProduction of templates for work activities Contents RVP PV and available 22 nursery school Pilsenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis focuses in its theoretical part on fine motor skills, its characteristics, use and development in pre-school children. The theoretical part also describes what a template is. In the practical part of the thesis, fine motor skills were developed on selected templates during work activities and the implementation of the Framework Educational Programme for Early Childhood Education. These templates were tested in a mixed class in the 22nd nursery school in Pilsen, in the secluded workplace of Náměstí Míru. At the end of the the work, the practical part of developing the fine motor skills of children was evaluated in controlled and morning activities, which was the goal of the bachelor thesis.en
dc.subject.translatedtemplateen
dc.subject.translatedfine motor skillsen
dc.subject.translatednursery schoolen
dc.subject.translatedframework educational programen
dc.subject.translatedmotivationen
dc.subject.translatedactivityen
dc.subject.translatedreflectionen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Vojvodikova_Tereza.pdfPlný text práce10,36 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce40,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce43,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vojvodikova protokol889.pdfPrůběh obhajoby práce287,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/41244

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.