Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKlečková Gabriela, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorŠamšula, Pavel
dc.date.accepted2020-9-8
dc.date.accessioned2020-11-10T00:35:40Z-
dc.date.available2017-12-8
dc.date.available2020-11-10T00:35:40Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-4-30
dc.identifier76823
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/41303
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá podporou mluvení v hodinách anglického jazyka na základní škole pomocí jazykových her a aktivit. Předmětem zkoumání je efektivnost vybraných jazykových her a aktivit na podporu mluvení ve vyučování a to především z pohledu samotných žáků. V teoretické části jsou poznatky o jazykových dovednostech (obzvlášť o mluvení) a o metodách, které tyto dovednosti podporují při procesu vyučování. V závěru diplomové práce je vybráno několik jazykových her a aktivit, které byly prověřeny v praxi a následovně byly zhodnoceny mnou a žáky vzhledem k zábavnosti a efektivnosti.cs
dc.format71 s. (85861 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpodporacs
dc.subjectdovednostics
dc.subjectmluvenícs
dc.subjectanglický jazykcs
dc.subjectjazykcs
dc.subjectřečové aktivitycs
dc.titlePodpora mluvení v AJcs
dc.title.alternativeSupporting young learner's oral productionen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with using language activities and language games to improve and encourage the speaking skill in learning English language as the second language at the primary school. This diploma thesis is divided into two parts - theoretical part and practical part. The theoretical part of this diploma thesis describes speaking skill from the language development through the appropriate organization of the class to the motivation and evaluation of spoken expression. The aim of practical part of this thesis is to analyse data from pupils who chose a degree of fun and efficiency to encourage them to speak a foreign language for each research language activities. Results of the research were analysed and evaluated in the form of graphs. This diploma thesis provides information on whether speech activities are beneficial in English lessons and whether they support pupils in speaking a foreign language. It also provides advice for other teachers in the form of pedagogical implications and suggests some ideas for the future research.en
dc.subject.translatedimprovementen
dc.subject.translatedspeakingen
dc.subject.translatedskillen
dc.subject.translatedspeaking skillen
dc.subject.translatedlanguage activitiesen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace - Samsula.pdfPlný text práce5,33 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pos_ved_Kleck_Samsula.pdfPosudek vedoucího práce97,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pos_opon_Reyn_Samsula.pdfPosudek oponenta práce118,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prubeh_Samsula.pdfPrůběh obhajoby práce421,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/41303

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.