Název: | Rozvoj čtenářských strategií ve čtenářských dílnách na 1. stupni ZŠ s využitím anglického textu |
Další názvy: | Development of reading skills among primary school children: Using English texts |
Autoři: | Jaklová, Tereza |
Vedoucí práce/školitel: | Klečková Gabriela, Mgr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2020 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/41308 |
Klíčová slova: | čtenářská gramotnost;čtení;čtenářské strategie;anglický jazyk |
Klíčová slova v dalším jazyce: | reading literacy;reading;reading strategies;english language |
Abstrakt: | Diplomová práce se zabývá tématem rozvoje čtenářských strategií na 1. stupni ZŠ s využitím anglického textu. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní principy čtenářství a jeho rozvoje, dále pak rozvoj čtenářské gramotnosti, principy výuky čtení v českém a také anglickém jazyce. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The thesis deals with the issue of development of reading skills among primary school children using English texts. In the theoretical part, the basic principles of reading, the reading skills development, development of reading literacy, principles of teaching reading in both Czech and English are explained. This part also focuses on representation of reading and development of reading literacy in primary curriculum. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_ Tereza_Jaklova.pdf | Plný text práce | 5,86 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Pos_ved_Kleck_Jaklova.pdf | Posudek vedoucího práce | 91,59 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Pos_opon_Skop_Jaklova.pdf | Posudek oponenta práce | 199,72 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Prubeh_Jaklova.pdf | Průběh obhajoby práce | 157,61 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/41308
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.