Title: | Didaktické pomůcky pro rozvoj předčtenářské gramotnosti |
Other Titles: | Didactic aids for the development of pre-reading literacy |
Authors: | Hlavová, Jana |
Advisor: | Nováková Jaroslava, PhDr. Ph.D. |
Referee: | Franta David, PhDr. Mgr. Bc. |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/41624 |
Keywords: | oblasti předčtenářské gramotnosti;fáze vývoje;didaktické pomůcky;výroba;dítě předškolního věku |
Keywords in different language: | areas of pre-reading literacy;development phase;didactic aids;production;preschool child |
Abstract: | Bakalářská práce Didaktické pomůcky pro rozvoj předčtenářské gramotnosti, se věnuje tématu, jak by mohly vypadat didaktické pomůcky vhodné pro rozvoj předčtenářských dovedností v mateřské škole. V teoretické části je definován pojem předškolní dítě. Dále jsou uvedeny oblasti, které spadají pod pojem předčtenářská gramotnost. V praktické části jsou navrženy pomůcky, které rozvíjejí oblasti předčtenářských dovedností. |
Abstract in different language: | The bachelor's thesis Didactic aids for the development of pre-reading literacy deals with the topic of what didactic aids suitable for the development of pre-reading skills in kindergarten could look like. The theoretical part defines the concept of preschool child. The following are areas that fall under the notion of pre-reading literacy. In the practical part, aids are designed that develop the areas of reading skills. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KČJ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Jana_Hlavova_BP_final.pdf | Plný text práce | 9,17 MB | Adobe PDF | View/Open |
hlavova_franta.pdf | Posudek oponenta práce | 58,16 kB | Adobe PDF | View/Open |
hlavova_novakova.pdf | Posudek vedoucího práce | 52,31 kB | Adobe PDF | View/Open |
hlavova_prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 80,96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/41624
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.