Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPlíhalová Monika, Mgr.
dc.contributor.authorSkálová, Magdalena
dc.contributor.refereeSlavík Jan, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2020-9-10
dc.date.accessioned2020-11-10T00:38:21Z-
dc.date.available2019-5-31
dc.date.available2020-11-10T00:38:21Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-6-30
dc.identifier83007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/41700
dc.description.abstractTato bakalářská práce je kvalitativní výzkumnou sondou do pedagogické praxe. Zabývá se vhodnou motivací výtvarných činností předškolních dětí. Tato práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou na základě studia odborných zdrojů shrnuty možnosti motivace výtvarných činností v mateřské škole. V praktické části je proveden kvalitativní výzkum s prvky akčního výzkumu, kde je pomocí otevřeného kódování zanalyzována výuka výtvarné výchovy. Cílem sondy je na základě analýzy vlastní realizované výuky rozpoznat a popsat různé způsoby motivace výtvarných činností a s oporou o tato zjištění formulovat doporučení pro učitele a studenty učitelství MŠ.cs
dc.format58, XXXIcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmotivační částics
dc.subjectvýtvarná hra a experimentcs
dc.subjectmotivační pohádkacs
dc.subjectkontakt s uměleckým dílemcs
dc.subjectzážitkové aktivity - artefiletikacs
dc.subjectkreativitacs
dc.subjectvýtvarný námětcs
dc.subjectkvalitativní výzkumcs
dc.subjectotevřené kódovánícs
dc.subjectreflektivní dialogcs
dc.subjectzlepšení praxe.cs
dc.titleMotivace výtvarných činností předškolákůcs
dc.title.alternativeMotivation of art activities of preschoolers childrenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is a a qualitative research probe into pedagogical practice. It deals with the appropriate motivation of art activities of preschool children. This work is theoretical and practical. In the theoretical parts, based on the study of professional resources, the possibilities of motivating art activities in kindergarten are limited. The practical part demonstrates qualitative research with elements of action research, where the teaching of art education is analyzed using open coding. The aim of the probe is to identify and describe various ways of motivating art activities based on the analysis of their own teaching and to formulate recommendations for teachers and students of kindergarten teaching based on these findings.en
dc.subject.translatedmotivational parten
dc.subject.translatedart game and experimenten
dc.subject.translatedmotivational fairy taleen
dc.subject.translatedcontact with a work of arten
dc.subject.translatedexperiential activities - artefileticsen
dc.subject.translatedcreativityen
dc.subject.translatedartistic themeen
dc.subject.translatedqualitative researchen
dc.subject.translatedopen codingen
dc.subject.translatedreflective dialogueen
dc.subject.translatedimprovement of practice.en
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Skalova_Magdalena_BP_Motivace_vytvarnych_cinnosti_predskolaku.pdfPlný text práce4,71 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Skalova_posudek_V_Plihalova.pdfPosudek vedoucího práce1,17 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Skalova_posudek_O_Slavik.pdfPosudek oponenta práce1,2 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
scan_prubeh obhajoby_Skalova Magdalena.pdfPrůběh obhajoby práce243,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/41700

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.