Title: | Výzkumná zpráva z akčního výzkumu projektu Podpora uměleckého vzdělávání pro rovné příležitosti |
Authors: | Komzáková, Martina Sochor, Pavel Slavíková, Marie Feiferlíková, Romana |
Citation: | Výzkumná zpráva z akčního výzkumu projektu Podpora uměleckého vzdělávání pro rovné příležitosti. 1. vyd.Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2020. 110 s. ISBN 978-80-261-0396-7. |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni, Gymnázium a Hudební škola hl.m. Praha, ZUŠ, Portedo o.p.s. |
Document type: | monografie book |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/42163 |
ISBN: | 978-80-261-0396-7 |
Keywords: | vzdělávání;výtvarná výchova;hudební výchova;rovné příležitosti;výzkum |
Keywords in different language: | education;research;arts;music;equal opportunities |
Abstract: | Akční výzkum se uskutečnil v rámci projektu Podpora uměleckého vzdělávání pro rovné příležitosti. V souladu s projektovým zadáním byl výzkum koncipován jako orientovaný na praxi a na zvyšování kvality výuky. Výzkumným designem byl zvolen akční výzkum, který má být nástrojem k reflexi a zlepšování vlastní praxe ze strany samotných učitelů. Výzkum se zaměřil na obory výtvarná a hudební výchova, které společně patří do oblasti Umění a kultura (terminologie národního vzdělávacího programu ‒ RVP ‒ pro ZŠ, gymnázia, ZUŠ). V textu je podrobně popsán výzkum a konkrétní výsledky výzkumu pro hudební obor a pro výtvarný obor. Shrnutí poznatků z obou výzkumů je uvedeno v závěru textu. |
Rights: | © Západočeská univerzita v Plzni |
Appears in Collections: | Monografie a kolektivní monografie / Monographs and collective monographs (KHK) Monografie a kolektivní monografie / Monographs and collective monographs (KPS) Monografie / Monographs |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
vyzkumna_zprava_web.pdf | Plný text | 2,71 MB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/42163
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.