Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHofman, Jiří
dc.contributor.authorKrajovanová, Martina
dc.contributor.refereeŠimek, Bohuslav
dc.date.accepted2012-01-23
dc.date.accessioned2013-06-19T06:40:27Z
dc.date.available2011-08-31cs
dc.date.available2013-06-19T06:40:27Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2011-12-02
dc.identifier46169
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/4316
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou nákupu, prodeje a kooperace ve vybrané firmě. Autorka vychází z poznatků získaných čtením odborné literatury a absolvováním odborných předmětů, a znalosti poté aplikuje na konkrétním příkladě, firmě D-PRODUKT, s.r.o. Teoretická a praktická část jsou v práci propojeny. Jednotlivé kapitoly jsou na základě uvážení autorky doplněny o doporučení, která vycházejí z poznatků, získaných studiem. V jiných případech naopak autorka vyzdvihuje správný postup firmy při řešení dané problematiky. V závěru je stručné shrnutí celé práce a další případná doporučenícs
dc.format55 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=46169-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmalé a střední podnikycs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectspolupráce podnikůcs
dc.subjectnákupní strategiecs
dc.titleAnalýza nákupu, prodeje a kooperace ve vybrané firměcs
dc.title.alternativePurchasing, sales and cooperation in the companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra podnikové ekonomiky a managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedBachelor essay is concerned with the matter of purchase, sale and co-operation in selected company. The author gets her knowledge from the professional publications and from graduation ofthe professional lessons. She applies all these knowledges to the concrete example which is D-PRODUCT company, Limited. The theoretical and practical parts are so eked with the recommendations obtained during the studies. In other cases the author commends the rights process of the company during the solution of the specific matters. By the end you can find the final summary of the whole bachelor essay and other potential recommendations.en
dc.subject.translatedsmall and medium sized enterprisesen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedcooperationen
dc.subject.translatedpurchasing strategyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
bakalarska_prace_martina_komplet.pdfPlný text práce1,38 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krajovanova v.jpgPosudek vedoucího práce668,2 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít
Krajovanova o.jpgPosudek oponenta práce862,69 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít
Krajovanova ob.jpgPrůběh obhajoby práce437,62 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/4316

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.