Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSkálová, Petra
dc.contributor.authorKroutilová, Veronika
dc.contributor.refereeŠimek, Bohuslav
dc.date.accepted2012-06-12
dc.date.accessioned2013-06-19T06:40:55Z-
dc.date.available2011-11-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:40:55Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-04
dc.identifier46170
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/4317
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na představení franchisingu, jako moderního způsobu podnikání, a jeho uplatnění ve společnosti McDonald´s. Dále popisuje jednotlivé kroky související se založením a chodem franchisingové společnosti. Součástí práce je též dotazníkové šetření prováděné u zákazníků vybrané restaurace společnosti McDonald´s. Na základě šetření a rozhovorů s vedoucím a bývalým franchisantem vybrané pobočky, které jsou zaměřeny především na oblast financování, lidských zdrojů a marketingu, je vytvořena SWOT analýza, která se stala podkladem pro navržení vlastních doporučení ke zlepšení efektivity vybrané restaurace společnosti McDonald´s.cs
dc.format83 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=46170-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpodnikánícs
dc.subjectfranchisingcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectspolečnost McDonald´scs
dc.titleMožnosti podnikání formou franchisingucs
dc.title.alternativeBusiness Opportunities through Franchisingen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra podnikové ekonomiky a managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is aimed at the introduction of franchising as a modern means of enterprising and its application in at the McDonald´s company. It also describes the individual steps connected with the establishment and operation of a franchising company. A questionnaire survey accomplished with the customers of a selected McDonald´s restaurant is a part of the thesis too. On the basis of a research and interviews with the head and a former franchisee of a selected branch, which were mostly aimed at the area of financing, human resources and marketing, a SWOT analysis was created and it has become a base for proposing recommendations leading to efficiency improvement of the selected McDonald´s restaurant.en
dc.subject.translatedbusinessen
dc.subject.translatedfranchisingen
dc.subject.translatedSWOT analysisen
dc.subject.translatedcompany McDonald´sen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace Kroutilova Veronika 2012.pdfPlný text práce1,08 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kroutilova v.pdfPosudek vedoucího práce293,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kroutilova o.pdfPosudek oponenta práce330,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kroutilova ob.pdfPrůběh obhajoby práce147,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/4317

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.