Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorFilipi Zbyněk, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorVrbová, Viola
dc.contributor.refereeLomička Zdeněk, Mgr.
dc.date.accepted2021-6-15
dc.date.accessioned2021-06-25T12:31:21Z-
dc.date.available2020-6-11
dc.date.available2021-06-25T12:31:21Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-4-30
dc.identifier84607
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/43922
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na deskové hry, které mohou být prostředkem pro rozvoj informatického myšlení. V první kapitole jsou vysvětleny pojmy hra, učení, myšlení a souvislosti mezi nimi. Ve druhé kapitole je představeno informatické myšlení a jeho prvky. Je zde zdůrazněno, že informatické myšlení ve svém životě může používat každý. V práci jsou uvedeny i příklady ze života, kde se dají prvky informatického myšlení použít. Třetí kapitola se zabývá deskovými hrami, které mohou rozvíjet informatické myšlení. Ve čtvrté kapitole je popsán návrh výzkumného šetření týkajícího se studentů vysokých škol a jejich vztahu k deskovým hrám. V páté kapitole jsou uvedeny výsledky provedeného šetření.cs
dc.format69 s, vi s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=84607-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectinformatické myšlenícs
dc.subjectdeskové hrycs
dc.subjectučenícs
dc.subjectmyšlenícs
dc.titleDeskové hry jako prostředek pro rozvoj informatického myšlení u studentů vysokých školcs
dc.title.alternativeBoard games as the means of development of computational thinking of university studentsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPřírodovědná studiacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on board games that can be a means of development of computational thinking. The first chapter explains the concepts of play, learning, thinking and the connections between them. The second chapter introduces computational thinking and its elements. This thesis emphasizes that everyone can use computational thinking in their lives. The work also presents practical examples, where computational thinking can be used. The third chapter deals with board games that can develop computational thinking. The fourth chapter describes the design of a research survey concerning university students and their relationship to board games. The fifth chapter presents the results of the survey.en
dc.subject.translatedcomputational thinkingen
dc.subject.translatedboard gamesen
dc.subject.translatedlearningen
dc.subject.translatedthinkingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Vrbova-Viola_BP_Deskove_hry.pdfPlný text práce2,1 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce36,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce39,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vrbova - protokol.pdfPrůběh obhajoby práce257,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vrbova_BP_Prilohy.zipVŠKP - příloha7,46 MBZIPZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/43922

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.