Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Filipi Zbyněk, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Vrbová, Viola | |
dc.contributor.referee | Lomička Zdeněk, Mgr. | |
dc.date.accepted | 2021-6-15 | |
dc.date.accessioned | 2021-06-25T12:31:21Z | - |
dc.date.available | 2020-6-11 | |
dc.date.available | 2021-06-25T12:31:21Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-4-30 | |
dc.identifier | 84607 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/43922 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce je zaměřena na deskové hry, které mohou být prostředkem pro rozvoj informatického myšlení. V první kapitole jsou vysvětleny pojmy hra, učení, myšlení a souvislosti mezi nimi. Ve druhé kapitole je představeno informatické myšlení a jeho prvky. Je zde zdůrazněno, že informatické myšlení ve svém životě může používat každý. V práci jsou uvedeny i příklady ze života, kde se dají prvky informatického myšlení použít. Třetí kapitola se zabývá deskovými hrami, které mohou rozvíjet informatické myšlení. Ve čtvrté kapitole je popsán návrh výzkumného šetření týkajícího se studentů vysokých škol a jejich vztahu k deskovým hrám. V páté kapitole jsou uvedeny výsledky provedeného šetření. | cs |
dc.format | 69 s, vi s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=84607 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | informatické myšlení | cs |
dc.subject | deskové hry | cs |
dc.subject | učení | cs |
dc.subject | myšlení | cs |
dc.title | Deskové hry jako prostředek pro rozvoj informatického myšlení u studentů vysokých škol | cs |
dc.title.alternative | Board games as the means of development of computational thinking of university students | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Přírodovědná studia | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis is focused on board games that can be a means of development of computational thinking. The first chapter explains the concepts of play, learning, thinking and the connections between them. The second chapter introduces computational thinking and its elements. This thesis emphasizes that everyone can use computational thinking in their lives. The work also presents practical examples, where computational thinking can be used. The third chapter deals with board games that can develop computational thinking. The fourth chapter describes the design of a research survey concerning university students and their relationship to board games. The fifth chapter presents the results of the survey. | en |
dc.subject.translated | computational thinking | en |
dc.subject.translated | board games | en |
dc.subject.translated | learning | en |
dc.subject.translated | thinking | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Vrbova-Viola_BP_Deskove_hry.pdf | Plný text práce | 2,1 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 36,55 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekOponentaSTAG.pdf | Posudek oponenta práce | 39,19 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Vrbova - protokol.pdf | Průběh obhajoby práce | 257,01 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Vrbova_BP_Prilohy.zip | VŠKP - příloha | 7,46 MB | ZIP | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/43922
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.