Název: | Problematika systému čerpání finanční podpory z evropských strukturálních fondů |
Další názvy: | The issue of financial support from the European Structural Funds |
Autoři: | Parlásková, Zuzana |
Vedoucí práce/školitel: | Vacek, Jiří |
Oponent: | Skálová, Petra |
Datum vydání: | 2012 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/4393 |
Klíčová slova: | čerpání dotací z Evropské unie;operační program OP VK;systém administrace monitorovacích zpráv |
Klíčová slova v dalším jazyce: | take of grant from European union;operational programme OP VK;system of administration of monitoring summaries |
Abstrakt: | Cílem bakalářské práce bylo popsání schéma systému čerpání finanční podpory ze strukturálních fondů Evropské unie po teoretické i praktické stránce a představení Operačního Programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. V rámci ukázky konkrétní realizace projektové práce byl pro praktickou část vybrán projekt s názvem Další vzdělávání pedagogických pracovníků v Plzeňském kraji. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The main objective of this bachelor thesis was to describe the whole issue of the financial support from the Structural Funds of the European Union and to introduce Operational Programme Education for Competitiveness. To show the particular project realization the project Further Education for Teachers in the region of Pilsen is described and analysed. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
ZUZANA PARLASKOVA 2012.pdf | Plný text práce | 993,8 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Parlaskova v.pdf | Posudek vedoucího práce | 317,12 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Parlaskova o.pdf | Posudek oponenta práce | 305,13 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Parlaskova ob.pdf | Průběh obhajoby práce | 136,97 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/4393
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.