Název: Sborník motivovaných pohybových her vhodných pro prostředí MŠ
Další názvy: A collection of motivated movement games suitable for kindergarten environments
Autoři: Landová, Dominika
Vedoucí práce/školitel: Fajfrlíková Tereza, Mgr.
Oponent: Kavalířová Gabriela, Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/44319
Klíčová slova: předškolní věk;mateřská škola;motivace;pohybové hry
Klíčová slova v dalším jazyce: preschool age;kindergarten;motivation;movement game
Abstrakt: Tato práce byla vytvořena především jako inspirace pro pedagogy předškolního vzdělávání, ale také může posloužit, jako metodický materiál pro vychovatele volnočasových aktivit, věnující se dětem předškolního věku či mladšího školního věku. Cílem práce bylo vytvoření sborníku motivovaných pohybových her vhodných pro děti v předškolním období, tj. věk 3-6/7 let. Ke každé pohybové aktivitě je vybrána vhodná motivace. Sborník může sloužit jako pomůcka například v mateřských školách, nebo v řízených volnočasových aktivitách. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí a to na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá charakteristikou dětí v předškolním věku, jejich vývojem prostřednictvím pohybové činnosti, rozborem samotné pohybové hry v mateřské škole. Dále je zde popsána motivace vhodná ke hře, metodika pro nácvik hry či Rámcový vzdělávací program předškolního vzdělávání se zaměřením na pohyb. Praktickou část tvoří sborník motivovaných pohybových her, které se zaměřují především na komplexní rozvoj pohybových schopností a osvojování dovedností u dětí. Pohybové hry jsou v práci podrobně popsány i s náležitou motivací.
Abstrakt v dalším jazyce: This work was created primarily as an inspiration for teachers of preschool education, but can also serve as a methodological material for educators of leisure activities, dedicated to children of preschool age or younger school age. The aim of the work was to create a collection of motivated movement games suitable for children in preschool, ie age 3-6 / 7 years. Appropriate motivation is chosen for each physical activity. The collection can serve as an aid, for example, in kindergartens or in guided leisure activities. The bachelor thesis is divided into two parts, the theoretical and practical part. The theoretical part deals with the characteristics of preschool children, their development through physical activity, analysis of the movement game itself in kindergarten. It also describes the motivation suitable for the game, the methodology for practicing the game or the Framework Educational Program for Preschool Education with a focus on movement. The practical part consists of a collection of motivated movement games, which focus primarily on the comprehensive development of motor skills and skills acquisition in children. Movement games are described in detail in the work with the appropriate motivation.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace- Landova Dominika.pdfPlný text práce1,03 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Landova D. - VP.pdfPosudek vedoucího práce155,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Landova V. - OP.pdfPosudek oponenta práce197,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Landova D..pdfPrůběh obhajoby práce62,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/44319

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.