Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Formánek Josef, Doc. Ing. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Wagner, Martin | |
dc.contributor.referee | Gorschenek Martin, Ing. | |
dc.date.accepted | 2021-6-23 | |
dc.date.accessioned | 2021-06-25T12:34:36Z | - |
dc.date.available | 2020-10-16 | |
dc.date.available | 2021-06-25T12:34:36Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-5-28 | |
dc.identifier | 86851 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/44403 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce obsahuje rozdělení nástaveb a jejich použití. Způsob přichycení těchto nástaveb k vozidlu. Následně je vybráno vozidlo FORD F-350 jako vozidlo pro montáž nástavby. Následně je vypracována specifikace požadavků, funkční struktura a orgánová struktura. Rozdělením do 3 podoblastí a to rámu, skříně a interiéru skříně jsou vybrány sub-optimální varianty. Rám je hodnocen pomocí metody FEM. Vybráním sub optimálních variant z jednotlivých podoblastí je vytvořen a zpracován finální návrh nástavby. | cs |
dc.format | 56 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | pracovní nástavba | cs |
dc.subject | pomocný rám | cs |
dc.subject | fem | cs |
dc.subject | interiér pracovní nástavby | cs |
dc.subject | stavba skříně nástavby | cs |
dc.title | Návrh stavebnicové nástavby pro off-road vozidla | cs |
dc.title.alternative | Engineering Design of a modular superstructure for off-road vehicles | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní | cs |
dc.thesis.degree-program | Konstruování strojů a technických zařízení | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis contains the division of superstructures and their use. How to attach these superstructures to the vehicle. Subsequently, the vehicle FORD F-350 is selected as the vehicle for body assembly. Subsequently, the specification of requirements, functional structure and organ structure are developed. By dividing it into 3 sub-areas, namely the frame, the cabinet and the interior of the cabinet, sub-optimal variants are selected. The frame is evaluated using the FEM method. By selecting sub-optimal variants from individual sub-areas, the final design of the superstructure is created and processed | en |
dc.subject.translated | work superstructure | en |
dc.subject.translated | subframe | en |
dc.subject.translated | fem | en |
dc.subject.translated | work superstructure interior | en |
dc.subject.translated | superstructure body construction | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KKS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_komplet.pdf | Plný text práce | 5,71 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
BC_Martin_WAGNER-S19N0109K _Formanek__Hodnoceni DP_stag.pdf | Posudek vedoucího práce | 162,88 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Martin_WAGNER-7D 2018_9_Hodnoceni oponenta DP_stag.pdf | Posudek oponenta práce | 123,2 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
wagner.pdf | Průběh obhajoby práce | 244,98 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/44403
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.