Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorFormánek Josef, Doc. Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorWagner, Martin
dc.contributor.refereeGorschenek Martin, Ing.
dc.date.accepted2021-6-23
dc.date.accessioned2021-06-25T12:34:36Z-
dc.date.available2020-10-16
dc.date.available2021-06-25T12:34:36Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-28
dc.identifier86851
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/44403
dc.description.abstractDiplomová práce obsahuje rozdělení nástaveb a jejich použití. Způsob přichycení těchto nástaveb k vozidlu. Následně je vybráno vozidlo FORD F-350 jako vozidlo pro montáž nástavby. Následně je vypracována specifikace požadavků, funkční struktura a orgánová struktura. Rozdělením do 3 podoblastí a to rámu, skříně a interiéru skříně jsou vybrány sub-optimální varianty. Rám je hodnocen pomocí metody FEM. Vybráním sub optimálních variant z jednotlivých podoblastí je vytvořen a zpracován finální návrh nástavby.cs
dc.format56 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpracovní nástavbacs
dc.subjectpomocný rámcs
dc.subjectfemcs
dc.subjectinteriér pracovní nástavbycs
dc.subjectstavba skříně nástavbycs
dc.titleNávrh stavebnicové nástavby pro off-road vozidlacs
dc.title.alternativeEngineering Design of a modular superstructure for off-road vehiclesen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojnícs
dc.thesis.degree-programKonstruování strojů a technických zařízenícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis contains the division of superstructures and their use. How to attach these superstructures to the vehicle. Subsequently, the vehicle FORD F-350 is selected as the vehicle for body assembly. Subsequently, the specification of requirements, functional structure and organ structure are developed. By dividing it into 3 sub-areas, namely the frame, the cabinet and the interior of the cabinet, sub-optimal variants are selected. The frame is evaluated using the FEM method. By selecting sub-optimal variants from individual sub-areas, the final design of the superstructure is created and processeden
dc.subject.translatedwork superstructureen
dc.subject.translatedsubframeen
dc.subject.translatedfemen
dc.subject.translatedwork superstructure interioren
dc.subject.translatedsuperstructure body constructionen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KKS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_komplet.pdfPlný text práce5,71 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BC_Martin_WAGNER-S19N0109K _Formanek__Hodnoceni DP_stag.pdfPosudek vedoucího práce162,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Martin_WAGNER-7D 2018_9_Hodnoceni oponenta DP_stag.pdfPosudek oponenta práce123,2 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
wagner.pdfPrůběh obhajoby práce244,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/44403

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.