Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŠevčík Jakub, Ing.
dc.contributor.authorTurek, Jakub
dc.contributor.refereePřikryl Jan, Dr. Ing.
dc.date.accepted2021-6-23
dc.date.accessioned2021-06-25T12:35:24Z-
dc.date.available2020-10-9
dc.date.available2021-06-25T12:35:24Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-27
dc.identifier85633
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/44474
dc.description.abstractPředkládaná bakalářská práce je zaměřena na simulaci elektrických vozidel v mikroskopickém simulátoru dopravy. Konkrétněji se práce zabývá simulací reálného provozu hybridních trolejbusů ve městě Plzeň na lince 12 a 13. K simulaci je použit simulační nástroj Simulation of Urban Mobility (SUMO). Výsledky základní simulace se liší od chování reálných hybridních trolejbusů, proto je tato simulace dále vylepšena. K tomu byl vyvinut skript pro tzv. režim výběhu, jehož výsledky se přibližují chování hybridních trolejbusů v reálnému provozu. Na konci práce jsou uvedeny rozdíly mezi jednotlivými simulacemi a jejich porovnání s reálnými daty získané přímo od Plzeňských městských dopravních podniků (PMDP).cs
dc.format64 s. (66 566 znaků), 5 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectsumocs
dc.subjecttracics
dc.subjectmatlabcs
dc.subjectplzeňcs
dc.subjectsimulátorcs
dc.subjectsimulační nástrojcs
dc.subjectmodel pro elektrická vozidlacs
dc.subjectmodel pro hybridní vozidlacs
dc.subjecthybridní trolejbuscs
dc.subjectlinka 12cs
dc.subjectlinka 13cs
dc.subjecttrakční měnírnacs
dc.subjectvstupní souborycs
dc.subjectvýstupní souborycs
dc.subjectrežim výběhu.cs
dc.titleModel elektrických vozidel v mikroskopickém simulátoru dopravycs
dc.title.alternativeModel of Electric Vehicles in Microscopic Traffic Simulatoren
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnickács
dc.thesis.degree-programElektrotechnika a informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe presented bachelor thesis is focused on the simulation of electric vehicles in a microscopic traffic simulator. More specifically, the work deals with the simulation of real traffic of hybrid trolleybuses in the city of Pilsen on lines 12 and 13. The simulation tool Simulation of Urban Mobility (SUMO) is used for the simulation. The results of this simulation differ from the behavior of real hybrid trolleybuses, so this basic simulation is improved. To this end, a script respecting so-called coasting mode has been developed, the results of which approximate the behavior of hybrid trolleybuses in real traffic. At the end of the work, the differences between the individual simulations and their comparison with real data obtained directly from the Pilsen City Transport Company (PMDP) are presented.en
dc.subject.translatedsumoen
dc.subject.translatedtracien
dc.subject.translatedmatlaben
dc.subject.translatedpilsenen
dc.subject.translatedsimulatoren
dc.subject.translatedsimulation toolen
dc.subject.translatedelectric modelen
dc.subject.translatedelectrichybrid modelen
dc.subject.translatedtrolleybusen
dc.subject.translatedroute 12en
dc.subject.translatedroute 13en
dc.subject.translatedsubstationen
dc.subject.translatedinput filesen
dc.subject.translatedoutput filesen
dc.subject.translatedcoasting mode.en
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KEV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Turek Jakub-BP.pdfPlný text práce2,18 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce38,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce41,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce23,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/44474

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.