Title: | Sociokulturní dimenze v popisech češtiny a v učebních materiálech češtiny pro cizince |
Other Titles: | Socio-cultural dimension in the descriptions of Czech language and in teaching materials Czech for Foreigners |
Authors: | Tafatová, Markéta |
Advisor: | Hrdlička, Milan |
Referee: | Macháčková, Dita |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/4455 |
Keywords: | čeština;Společný evropský referenční rámec pro jazyky;sociokulturní dimenze;sociokulturní kompetence;referenční úrovně;učební materiály;komunikační dovednosti;komunikace |
Keywords in different language: | czech language;Common european framework for languages;socio-cultural dimension;socio-cultural competencies;reference levels;teaching materials;communication skills;communication |
Abstract: | 1) Popis role sociokulturní dimenze ve Společném evropském referenčním rámci pro jazyky (SERR) 2) Prezentace sociokulturní dimenze v popisech referenčních úrovní češtiny (A1-B2) 3) Analýza zpracování sociokulturní dimenze ve vybraných učebních materiálech češtiny pro cizince |
Abstract in different language: | 1) Description of the role of socio-cultural dimension in the Common European Framework of Reference for Languages ??(CEFR) 2) Presentation of the socio-cultural dimensions in descriptions of Czech reference levels (A1-B2) 3) Analysis of socio-cultural dimension in the treatment of selected teaching materials of Czech for foreigners |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KČJ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
PO7532_BP.pdf | Plný text práce | 1,01 MB | Adobe PDF | View/Open |
tafatova.pdf | Posudek vedoucího práce | 39,3 kB | Adobe PDF | View/Open |
pdf(1).tafatova.pdf | Posudek oponenta práce | 413,63 kB | Adobe PDF | View/Open |
pdf(2).tafatova.pdf | Průběh obhajoby práce | 172,49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/4455
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.