Title: Interaktivní animace – sada karet
Other Titles: Interactive set of cards
Authors: Kaderová, Marie
Advisor: Domlátil Vojtěch, Doc. MgA.
Referee: Barta Jiří, Prof. akad. mal.
Issue Date: 2021
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/44581
Keywords: tarot;vykládací karty;omalovánky;interaktivní;tradiční;zmodernizovaní;štrafování;animace;webdesign;aplikace
Keywords in different language: tarot;reading cards;colouring book;m interactive;traditional;modernized;hatching;animation;webdesign;application
Abstract: Dvě sady tarotových vykládacích karet. Major Arcana tarot deck je klasická barevná sada karet, která se stane interaktivní po spojení s aplikací Artiviev. Černobílá verze Major Arcana tarot deck - colour your own tarot je verzí pro vybarvení, slouží jako omalovánky. Web dailytarot.eu složí k dennímu výkladu z tartu za pomocí rozanimovaných karet ze sady Major Arcana tarot deck. Inverzní variace ilustrací může být požita pro tisk na tašky, trička, nebo jiné textilie.
Abstract in different language: Pack of tarot cards. The Major Arcana tarot deck works like a classic tarot deck for tarot reading, but it can also be scanned - one card at a time into the Artiviev application, which makes the card animated in real time. The Major Arcana tarot deck - colour your own tarot is an extension of the Major Arcana tarot deck which works as a coloring book for anyone who would like to create cards customized for themselves. An inverted version of all the illustrations can be printed on bags, clothing and other fabrics.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVU)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kaderova_Marie_bakalarska_prace.pdfPlný text práce10,07 MBAdobe PDFView/Open
Kaderova_v.docPosudek vedoucího práce50,5 kBMicrosoft WordView/Open
Kaderova_o.docxPosudek oponenta práce40,46 kBMicrosoft Word XMLView/Open
Kaderova.pdfPrůběh obhajoby práce364,71 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/44581

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.