Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMiňhová Jana, Doc. PhDr. CSc.
dc.contributor.authorŠperlínová, Miroslava
dc.contributor.refereeLovasová Vladimíra, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2021-6-18
dc.date.accessioned2021-06-25T12:36:52Z-
dc.date.available2019-11-29
dc.date.available2021-06-25T12:36:52Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-4-21
dc.identifier83676
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/44714
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá problematikou neurotičnosti dětí na 1. stupni základní školy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je definován termín "neuróza" a jsou zde popsány jednotlivé neurotické poruchy, jejich etiologie a symptomatologie. Dále je popsána charakteristika mladšího školního věku, neurotické poruchy ve školním prostředí a přístup učitelů k dětem s touto poruchou. V praktické části je zkoumána prostřednictvím kvantitativního výzkumu zkušenost učitelů na základní škole se žáky s neurotickou poruchou a jejich informovanost ohledně tohoto tématu. K dotazování byly použity on-line dotazníky s uzavřenými otázkami. Součástí práce jsou rovněž kazuistiky dětí s různými neurotickými poruchami.cs
dc.format62 s. (101 957 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectneuroticismuscs
dc.subjectmladší školní věkcs
dc.subjectpostoje učitelůcs
dc.titleProblematika neurotičnosti dětí na 1. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeNeurotic children issues at primary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the issue of neuroticism of children at the primary school. The work is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part defines the term "neurosis" and describes the individual neurotic disorders, their aetiology and symptomatology. Furthermore, the characteristics of younger school age, neurotic disorders in the school environment and the approach of teachers to children with this disorder are described. In the practical part, the experience of primary school teachers with the pupils with neurotic disorders and their awareness of this topic is examined through the quantitative research. Online questionnaires with closed questions were used for the questioning. This work also includes case reports of children with various neurotic disorders.en
dc.subject.translatedneuroticsen
dc.subject.translatedyounger school ageen
dc.subject.translatedteacher's attitudesen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Sperlinova Miroslava.pdfPlný text práce1,44 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sperlinova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce714,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sperlinova-Miroslava_oponent.pdfPosudek oponenta práce751,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sperlinova-Miroslava_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce211,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/44714

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.