Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMiňhová Jana, Doc. PhDr. CSc.
dc.contributor.authorLamlechová, Karolína
dc.contributor.refereeKubíková Kateřina, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2021-9-3
dc.date.accessioned2021-09-06T22:15:40Z-
dc.date.available2019-12-4
dc.date.available2021-09-06T22:15:40Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-6-29
dc.identifier83669
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/45121
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na postoje učitelů na 1. stupni základních škol k integraci žáků trpícím poruchou autistického spektra. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. První 3 kapitoly mé práce tvoří část teoretickou, která obsahuje vymezení základních pojmů související s poruchami autistického spektra, žáky s touto poruchou a postoji. Popisuje charakter poruchy, různé metody práce, ale také legislativní ukotvení. Teoretická část je východiskem pro část praktickou. Praktická část se zabývá jednotlivými odpověďmi pedagogů z dotazníkového šetření, které se vztahuje k problematice postojů k integrovanému vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra na 1. stupni základních škol. Výsledkem praktické části by měla být doporučení pro efektivnější integraci žáků do běžných škol a lepší připravenost pedagogů v této problematice.cs
dc.format74 s. (92 422 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectporuchy autistického spektracs
dc.subjectinkluzecs
dc.subjectintegracecs
dc.subjectžák v integrovaném procesucs
dc.subjectpostoje pedagogůcs
dc.subjectasistent pedagogacs
dc.titlePostoje učitelů 1. stupně ZŠ k dětem trpícím PAScs
dc.title.alternativeAttitudes of primary school teachers to children suffering from ASDen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis is focused on the attitudes of primary school teachers to the integration of pupils suffering from autism spectrum disorder. The work is divided into a theoretical part and a practical part. The first 3 chapters of my work form a theoretical part, which contains the definition of basic concepts related to autism spectrum disorders, students with this disorder and attitudes. It describes the nature of the failure, various methods of work, but also the legislative anchoring. The theoretical part is the starting point for the practical part. The practical part deals with individual answers of teachers from the questionnaire survey, which relates to the issue of attitudes to integrated education of pupils with autism spectrum disorder at the 1st stage of primary schools. The result of the practical part should be recommendations for more effective integration of pupils into mainstream schools and better preparedness of teachers in this area.en
dc.subject.translatedautism spectrum disordersen
dc.subject.translatedinclusionen
dc.subject.translatedintegrationen
dc.subject.translatedpupil in integrated processen
dc.subject.translatedattitudes of teachersen
dc.subject.translatedteaching assistanten
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Lamlechova_final2.pdfPlný text práce2,71 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lamlechova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce653,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lamlechova_oponent.pdfPosudek oponenta práce702,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lamlechova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce239,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/45121

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.