Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Kašparová Martina, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Haasová, Iveta | |
dc.contributor.referee | Hora Jaroslav, Doc. RNDr. CSc. | |
dc.date.accepted | 2021-9-8 | |
dc.date.accessioned | 2021-09-13T22:16:04Z | - |
dc.date.available | 2018-12-5 | |
dc.date.available | 2021-09-13T22:16:04Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-6-30 | |
dc.identifier | 80145 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/45159 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na výuku mnohoúhelníků na základních školách. V první kapitole je popsána teorie mnohoúhelníků. Další část je věnována zařazení v RVP a ŠVP vybrané školy. V této části jsou také uvedeny ukázkové příklady z jednotlivých ročníků prvního stupně ZŠ. Ve třetí kapitole jsou návrhy aktivit do hodin, které se týkají mnohoúhelníků. Některé z těchto aktivit byly vyzkoušeny v praxi při prezenční i distanční výuce. | cs |
dc.format | 86 s., xxxi s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | mnohoúhelník | cs |
dc.subject | trojúhelník | cs |
dc.subject | čtyřúhelník | cs |
dc.subject | pracovní list | cs |
dc.title | Mnohoúhelníky ve výuce matematiky na ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Polygons in Mathematics at Primary Schools | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis is focused on teaching polygons at elementary schools. The first chapter is devoted to describing the theory of polygons. The next part is dedicated to position of polygons within the curriculum framework and the school curriculum of the selected school. The same part also consists of exmaples of individual grades of primary school. The third chapter enlists suggestions of activitues that might be used during lessons dedicated to polygons. Some of the afore mentioned activities were also used during both distance and classroom teaching. | en |
dc.subject.translated | polygon | en |
dc.subject.translated | triangle | en |
dc.subject.translated | quadrilateral | en |
dc.subject.translated | worksheet | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP - Haasova Iveta.pdf | Plný text práce | 6,24 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 44,82 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek DP Kateriny Haasove.docx | Posudek oponenta práce | 12,88 kB | Microsoft Word XML | Zobrazit/otevřít |
Protokol Haasova.pdf | Průběh obhajoby práce | 299,57 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/45159
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.