Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKašparová Martina, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorHaasová, Iveta
dc.contributor.refereeHora Jaroslav, Doc. RNDr. CSc.
dc.date.accepted2021-9-8
dc.date.accessioned2021-09-13T22:16:04Z-
dc.date.available2018-12-5
dc.date.available2021-09-13T22:16:04Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-6-30
dc.identifier80145
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/45159
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na výuku mnohoúhelníků na základních školách. V první kapitole je popsána teorie mnohoúhelníků. Další část je věnována zařazení v RVP a ŠVP vybrané školy. V této části jsou také uvedeny ukázkové příklady z jednotlivých ročníků prvního stupně ZŠ. Ve třetí kapitole jsou návrhy aktivit do hodin, které se týkají mnohoúhelníků. Některé z těchto aktivit byly vyzkoušeny v praxi při prezenční i distanční výuce.cs
dc.format86 s., xxxi s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmnohoúhelníkcs
dc.subjecttrojúhelníkcs
dc.subjectčtyřúhelníkcs
dc.subjectpracovní listcs
dc.titleMnohoúhelníky ve výuce matematiky na ZŠcs
dc.title.alternativePolygons in Mathematics at Primary Schoolsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis is focused on teaching polygons at elementary schools. The first chapter is devoted to describing the theory of polygons. The next part is dedicated to position of polygons within the curriculum framework and the school curriculum of the selected school. The same part also consists of exmaples of individual grades of primary school. The third chapter enlists suggestions of activitues that might be used during lessons dedicated to polygons. Some of the afore mentioned activities were also used during both distance and classroom teaching.en
dc.subject.translatedpolygonen
dc.subject.translatedtriangleen
dc.subject.translatedquadrilateralen
dc.subject.translatedworksheeten
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP - Haasova Iveta.pdfPlný text práce6,24 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce44,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek DP Kateriny Haasove.docxPosudek oponenta práce12,88 kBMicrosoft Word XMLZobrazit/otevřít
Protokol Haasova.pdfPrůběh obhajoby práce299,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/45159

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.