Název: | Využití didaktických technologií pohledem budoucích a stávajících učitelů 1. stupně ZŠ |
Další názvy: | The application of didactic media on the first grade of primary school from the perspective of current and future teachers. |
Autoři: | Seilerová, Tereza |
Vedoucí práce/školitel: | Fadrhonc Jan, Mgr. |
Oponent: | Aichinger Daniel, Mgr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2021 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/45162 |
Klíčová slova: | didaktické technologie;didaktická technologie na 1. stupni zš;prezentace;animace;fotoaparát;fotografie;videokamera;střih zvuku;střih videa;programování pomocí bloků;3d tisk;robotika |
Klíčová slova v dalším jazyce: | didactic media;didactic media on the first grade of primary school;animation;camera;photography;video camera;sound editing;video editing;block programming;3d printing;robotics |
Abstrakt: | Diplomová práce se zabývá využitím didaktických technologií na 1. stupni základní školy pohledem budoucích a stávajících učitelů. Práce je rozdělena na teoretickou a výzkumnou část. Teoretická část je zaměřena na vybrané didaktické technologie jako je prezentace, animace, střih zvuku, fotoaparát, videokamera a následná práce s videem, programování pomocí bloků, robotika a 3D tisk. V kapitolách jsou jednotlivé technologie blíže vysvětleny a specifikovány. Součástí jednotlivých kapitol jsou též náměty jak na 1. stupni ZŠ tyto technologie implementovat do výuky. Hlavním cílem výzkumné část bylo zjistit pomocí dotazníkového šetření rozdíly ve znalosti pojmů z této oblasti a používání vybraných didaktických technologií u stávajících učitelů a současných studentů oboru učitelství pro 1. stupeň ZŠ. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The diploma thesis concerns the application of didactic media on the first grade of primary school, which covers the first five years of school, for children kids between six and ten years of age, from the perspective of current and future teachers. My work is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part is describing the selected didactic media such as presentation, animation, sound editing, camera, video camera and subsequent work with video, programming using blocks, robotics and 3D printing. In the chapters each individual media is described and specified in greater detail. Part of the individual chapters also suggests how to implement these media directly into teaching. The main objective of the practical part was to discover, with help of questionnaires, the differences in knowledge and use of the selected didactic media. The questionnaire was completed by current and future teachers of the first grade of primary school. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_Tereza_Seilerova.pdf | Plný text práce | 1,6 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 35,75 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekOponentaSTAG.pdf | Posudek oponenta práce | 39,01 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Protokol Seilerova.pdf | Průběh obhajoby práce | 271,16 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/45162
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.