Title: | 3D skenování a modelování ve výuce na ZŠ |
Other Titles: | 3D scanning and modeling in elementary school teaching |
Authors: | Honzík, Pavel |
Advisor: | Fadrhonc Jan, Mgr. |
Referee: | Aichinger Daniel, Mgr. Ph.D. |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/45210 |
Keywords: | 3d technologie;3d skenování;3d modelování;3d tisk;materiály pro 3d tisk;výukové aktivity;zš |
Keywords in different language: | 3d technology;3d scanning;3d modeling;3d printing;materials for 3d printing;teaching activities;elementary school |
Abstract: | Práce obsahuje přehled základních plastových materiálu pro 3D tisk. Dále je v práci zmíněno používání 3D skenerů ve výuce na základní škole. Cílem práce bylo vytvoření několika výukových aktivit, které se ověří na několika žácích a zhodnotí se tak jejich přínos. Výukové aktivity jsou navrženy tak, aby si žák prošel celým výrobním procesem pomocí 3D technologií. |
Abstract in different language: | The work contains an overview of basic plastic materials for 3D printing. The work also mentions the use of 3D scanners in teaching at primary school. The aim of the work was to create several teaching activities that will be verified on several students and their evaluation will be evaluated. Teaching activities are designed so that the student goes through the entire production process using 3D technology. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
BP-Honzik_final.pdf | Plný text práce | 4,17 MB | Adobe PDF | View/Open |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 36,09 kB | Adobe PDF | View/Open |
PosudekOponentaSTAG.pdf | Posudek oponenta práce | 44,25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Protokol Honzik.pdf | Průběh obhajoby práce | 259,68 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/45210
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.