Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorReynaert Barbora, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorVáchalová, Nikola
dc.date.accepted2021-9-9
dc.date.accessioned2021-09-13T22:16:54Z-
dc.date.available2018-12-7
dc.date.available2021-09-13T22:16:54Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-6-28
dc.identifier80165
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/45243
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá přístupy k bilingvnímu vzdělávání. Zkoumá, jak probíhala výuka na česko-španělském bilingvním programu v době distanční výuky. Popisuje, jak byl ovlivněn výběr výukových metod s ohledem na individuální potřeby studentů, samotné potřeby studentů a motivace při osvojování španělštiny. Teoretická část se zaobírá definicemi bilingvního vzdělávání, jeho typy a realizací nejen v českém školním systému. Výzkum byl proveden formou dotazníku a následného rozhovoru. Vyplynulo z něj, že volba výukových metod a přístup učitelů k výuce musely být pozměněny tomuto typu výuky. Vliv distančního vzdělávání na potřeby a motivaci studentů při učení způsobil navrhované kurikulární změny v programu pro následující rok.cs
dc.format43 s. (101 736 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectbilingvní vzdělávánícs
dc.subjectdistanční výukacs
dc.subjectvýukové metodycs
dc.subjectpotřeby studentůcs
dc.subjectmotivacecs
dc.subjectčeský školský systémcs
dc.subjectčesko-španělský bilingvní programcs
dc.titlePřístupy k bilingvnímu vzdělávánícs
dc.title.alternativeApproaches to Bilingual Educationen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with approaches towards bilingual education. It provides an insight into how bilingual education at a Czech-Spanish bilingual programme was conducted during distance teaching. It inquires into whether and how the teaching methods´ choice with respect to individual student needs, needs and motivation when language learning were affected. The theoretical part also provides definitions of bilingual education, its types and application not only in the Czech school system. The research conducted is described in the thesis´ second part. It was realized by means of a questionnaire serving as a semi-stage to a further in-depth interview. The research suggests that methodological choices and the respondents´ approaches must have been adjusted to distance teaching. Its effect on student needs and student motivation resulted in the suggested curriculum adjustments for the following year.en
dc.subject.translatedbilingual educationen
dc.subject.translateddistance teachingen
dc.subject.translatedteaching methodsen
dc.subject.translatedstudent needsen
dc.subject.translatedmotivationen
dc.subject.translatedczech education systemen
dc.subject.translatedczech-spanish bilingual programmeen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Thesis _Final Vachalova.pdfPlný text práce688,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_pos_ved_Reyn_Vachalova.pdfPosudek vedoucího práce466,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pos_opon_Skop_Vachalova.pdfPosudek oponenta práce652,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_obhajoba_Vachalova.pdfPrůběh obhajoby práce394,87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/45243

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.