Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPánková Vladimíra, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorTvarohová, Barbora
dc.contributor.refereeNovotný Jiří, Mgr.
dc.date.accepted2021-9-9
dc.date.accessioned2021-09-13T22:17:24Z-
dc.date.available2019-12-5
dc.date.available2021-09-13T22:17:24Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-6-30
dc.identifier83961
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/45295
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na literaturu pro děti a mládež, jež tematizuje holokaust. Velká část práce je věnována analýze vybraných děl tří autorů, kteří se tímto tématem zabývají. Dále stručně charakterizuje komunikativně pojatou literární výchovu a pedagogický konstruktivismus. Následně navrhuje didaktickou interpretaci jedné z knih, v níž pracuje s vybranými textovými ukázkami.cs
dc.format69 s. (126 643 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=83961-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectliteratura pro děti a mládežcs
dc.subjectholokaustcs
dc.subjectliteratura s židovskou a válečnou tematikoucs
dc.subjectjohn boynecs
dc.subjecturi orlevcs
dc.subjectfrantišek tichýcs
dc.subjectkomunikativně pojatá literární výchovacs
dc.titleObraz šoa ve vybrané české a překladové literatuře \nl{}pro děti a mládežcs
dc.title.alternativePicture of the Shoah in picked czech and world literature for children and youthen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis is focused on literature for youth and children with topic of holocaust. The main part of thesis is focused on analyzing of some chosen books by three writers which pursue the holocaust and war topic. There are also characteristics of communicative literature education and pedagogical constructivism. The thesis includes potential didactic interpretation of one chosen book and it also includes work with chosen parts of texts.en
dc.subject.translatedliterature for youth and childrenen
dc.subject.translatedholocausten
dc.subject.translatedliterature with jewish and war topicen
dc.subject.translatedjohn boyneen
dc.subject.translateduri orleven
dc.subject.translatedfrantišek tichýen
dc.subject.translatedcommunicative literature educationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Tvarohova_Barbora.pdfPlný text práce440,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
tvarohova_novotny.pdfPosudek oponenta práce358,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
tvarohova_pankova.pdfPosudek vedoucího práce352,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
tvarohova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce67,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/45295

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.