Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMašek Jan, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorHorová, Kateřina
dc.contributor.refereeKrál Jakub, MgA.
dc.date.accepted2021-9-10
dc.date.accessioned2021-09-13T22:17:29Z-
dc.date.available2020-6-14
dc.date.available2021-09-13T22:17:29Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-6-30
dc.identifier84643
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/45302
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je přiblížení dokumentární a reportážní fotografie ve spojení s určitým hudebním tělesem v koncertním prostředí. Teoretická část se nejdříve zaměřuje na přiblížení těchto žánrů v rámci teorie a historie. Práce je primárně zaměřena na historii fotografování kapel převážně z období 60. let 20 století a opírá se o základní pojmy expozice ve spojení s koncertním prostředím. Hlavním tématem je poskytnutí teoretických informací potřebných ke koncertní fotografii, k technickému vybavení a jeho využití v různých prostorách. Praktická část práce je postavena na představení hudebního tělesa v cyklu fotografií, využívající teoretických znalostí z předchozí části. Jedná se o popis jednotlivých fotografií z hlediska jejich vzniku i následné postprodukce.cs
dc.format53 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectfotografiecs
dc.subjectreportážní a dokumentární fotografiecs
dc.subjectkoncertní a hudební fotografiecs
dc.subjectkoncertcs
dc.subjectkapelacs
dc.subjectknedlofilcs
dc.titleHudební skupina Knedlofil - cyklus koncertních fotografiícs
dc.title.alternativeMusic group Knedlofil - cycle of concert photographsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe main purpose of this work is to introduce a documentary and reportage photography in connection with a certain music body in concert ambiance. Firstly in the theoretical part are explained those fields within the theory and history. Work is primarily aimed at the history of band photographing mainly aimed at a period of '60s of 20 century and is based on basic terms of exposition in connection with concert photography. The main idea is to provide theoretical pieces of information that are necessary for concert photography, technical equipment, and its use in different spaces. The practical part of this work is to introduce the music body in the photograph cycle, where are used explained pieces of information from the previous part. Description of individual photos, aspects of their origin, and resulting post-production.en
dc.subject.translatedphotographen
dc.subject.translatedreport and documentary photographen
dc.subject.translatedconcert and musical photographen
dc.subject.translatedconcerten
dc.subject.translatedbanden
dc.subject.translatedknedlofilen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
HOROVA_Bakalarska_prace.pdfPlný text práce2,95 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Horova_posudek_V_Masek.pdfPosudek vedoucího práce1,03 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Horova_posudek_O_Kral.pdfPosudek oponenta práce1,01 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prubeh obhajoby_Horova.pdfPrůběh obhajoby práce325,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/45302

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.