Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorCapová, Petra
dc.contributor.authorPěchoučková, Šárka
dc.date.accessioned2022-01-03T09:26:55Z
dc.date.available2022-01-03T09:26:55Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationInovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2021, č. 2, s. 15-19.cs
dc.identifier.urihttp://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2021/12/Itev_2_2021.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/46508
dc.description.abstractNa prvním stupni základní školy proběhla sonda, která se zaměřila na možnosti inkluzivního vzdělávání v matematice. Cílem bylo vytvořit úkoly a činnosti z aritmetiky a geometrie pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, zrealizovat je a provést reflexi. K činnostem byly vyrobeny pomůcky. Sondy se zúčastnili vždy čtyři žáci druhého, třetího a čtvrtého ročníku v rámci hodin ambulantní nápravné péče. Na základě vyhodnocení bylo zjištěno, že manipulace s pomůckami se při řešení jednotlivých úloh ukázala jako efektivní a umožnila tak získat žákům lepší vhled do předloženého problému.cs
dc.description.sponsorshipGRAK2021 „Aktivizující metody ve výuce matematiky”cs
dc.format5 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogickács
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectinkluzivní vzdělávánícs
dc.subjectmatematikacs
dc.subjectmanipulativní činnostcs
dc.titleVyužití pomůcek při inkluzivním vzdělávání v matematicecs
dc.title.alternativeUse of tools during inclusive education of mathematicsen
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedA probe focused on inclusive education opportunities in mathematics took place at elementary schools. Its goal was to create tasks and activities in arithmetic and geometry for children with special education needs, to implement them and to perform a reflection. Tools were manufactured for these activities. Children of first, second and third grade took part in the probe (four children from each grade) as part of their ambulatory remedial care. The probe concluded that work with tools was an effective means to solve single tasks and enabled a better children's insight into the presented problem.en
dc.subject.translatedinclusive educationen
dc.subject.translatedmathematicsen
dc.subject.translatedmanipulation activityen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Články / Articles (KMT)
Číslo 2 (2021)
Číslo 2 (2021)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Itev_2_2021-15-19.pdfPlný text506,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/46508

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.