Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Capová, Petra | |
dc.contributor.author | Pěchoučková, Šárka | |
dc.date.accessioned | 2022-01-03T09:26:55Z | |
dc.date.available | 2022-01-03T09:26:55Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2021, č. 2, s. 15-19. | cs |
dc.identifier.uri | http://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2021/12/Itev_2_2021.pdf | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/46508 | |
dc.description.abstract | Na prvním stupni základní školy proběhla sonda, která se zaměřila na možnosti inkluzivního vzdělávání v matematice. Cílem bylo vytvořit úkoly a činnosti z aritmetiky a geometrie pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, zrealizovat je a provést reflexi. K činnostem byly vyrobeny pomůcky. Sondy se zúčastnili vždy čtyři žáci druhého, třetího a čtvrtého ročníku v rámci hodin ambulantní nápravné péče. Na základě vyhodnocení bylo zjištěno, že manipulace s pomůckami se při řešení jednotlivých úloh ukázala jako efektivní a umožnila tak získat žákům lepší vhled do předloženého problému. | cs |
dc.description.sponsorship | GRAK2021 „Aktivizující metody ve výuce matematiky” | cs |
dc.format | 5 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.subject | inkluzivní vzdělávání | cs |
dc.subject | matematika | cs |
dc.subject | manipulativní činnost | cs |
dc.title | Využití pomůcek při inkluzivním vzdělávání v matematice | cs |
dc.title.alternative | Use of tools during inclusive education of mathematics | en |
dc.type | článek | cs |
dc.type | article | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | A probe focused on inclusive education opportunities in mathematics took place at elementary schools. Its goal was to create tasks and activities in arithmetic and geometry for children with special education needs, to implement them and to perform a reflection. Tools were manufactured for these activities. Children of first, second and third grade took part in the probe (four children from each grade) as part of their ambulatory remedial care. The probe concluded that work with tools was an effective means to solve single tasks and enabled a better children's insight into the presented problem. | en |
dc.subject.translated | inclusive education | en |
dc.subject.translated | mathematics | en |
dc.subject.translated | manipulation activity | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Články / Articles (KMT) Číslo 2 (2021) Číslo 2 (2021) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Itev_2_2021-15-19.pdf | Plný text | 506,37 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/46508
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.