Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorRůžičková, Veronika
dc.contributor.authorSyrovátková, Štěpánka
dc.date.accessioned2022-03-21T11:00:19Z-
dc.date.available2022-03-21T11:00:19Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationRŮŽIČKOVÁ, V. SYROVÁTKOVÁ, Š. Učební strategie studentů VŠ během distanční výuky - didaktická studie. Aura musica, 2021, roč. Neuveden, č. 13, s. 95-100. ISSN: 1805-4056cs
dc.identifier.issn1805-4056
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47199
dc.description.abstractStudie se zaměřuje na učební strategie, které si studenti se specializací Učitelství pro mateřské školy osvojili při distanční výuce dvousemestrálního bloku předmětů "hudební výchova pro MŠ" a dále využili v předmětu DIMŠ1 (didaktika hudební výchovy pro MŠ). Cílem výzkumu bylo zjistit, jaké studijní opory byly studenty během distanční výuky nejvíce využívány, které části učiva činí studentům potíže a co bylo součástí úspěšných učebních strategií. Výzkumné šetření kombinuje kvalitativní i kvantitativní přístup a vychází z výpovědí studentů uvedených v dotazníku.cs
dc.format6 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherPF UJEP, katedra hudební výchovycs
dc.relation.ispartofseriesAura musicaen
dc.rights© autořics
dc.subjectdistanční výukacs
dc.subjecthudební výchovacs
dc.subjectučitelství pro mateřské školycs
dc.subjectučební strategiecs
dc.subjectelektronické oporycs
dc.subjectdidaktika, mezioborová spoluprácecs
dc.titleUčební strategie studentů VŠ během distanční výuky - didaktická studiecs
dc.title.alternativeTeaching strategies of university students during distance learning - didactic studyen
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe study is focused on learning strategies mastered by students of the study programme “Kindergarten Pedagogy” during distance learning of the two-term unit Music Education in Kindergartens and further used in the subject of DIMŠ1 (Didactics of Music Education 1). The aim of the research is to find out what study materials were used by students the most during distance learning, which parts of curriculum troubled them, and which were the successful learning strategies. The research survey combines both the qualitative and quantitative approach based on responses of students listed in the questionnaire.en
dc.subject.translateddistance learningen
dc.subject.translatedmusic educationen
dc.subject.translatedkindergarten pedagogyen
dc.subject.translatedlearning strategyen
dc.subject.translateddigital study materialsen
dc.subject.translateddidactics, interdisciplinary cooperationen
dc.type.statusPeer-revieweden
dc.identifier.obd43934944
dc.project.IDVS-21-012/Flexi lessons - studijní oporycs
Vyskytuje se v kolekcích:Články / Articles (KSS)
Články / Articles (KHK)
OBD

Soubory připojené k záznamu:
Soubor VelikostFormát 
Učební strategie studentů VŠ během distanční výuky - didaktická studie.pdf285,78 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47199

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

hledání
navigace
  1. DSpace at University of West Bohemia
  2. Publikační činnost / Publications
  3. OBD