Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Hejnová, Eva | |
dc.contributor.editor | Kéhar, Ota | |
dc.date.accessioned | 2022-05-23T06:15:22Z | |
dc.date.available | 2022-05-23T06:15:22Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | KÉHAR, O. (ed.) Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 9: Změny v RVP a jejich dopady do obsahu výuky fyziky, Kašperské hory 2019, s. 56-60. | cs |
dc.identifier.isbn | 978-80-261-1092-7 | |
dc.identifier.uri | https://kof.zcu.cz/ak/trendy/9/sbor/ModerniTrendy9_sbornik.pdf | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/47579 | |
dc.description.abstract | V souvislosti s přípravou revize Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání se v diskusích aktuálně objevuje i otázka, jaký by měl být obsah a cíle fyzikální části přírodovědy na 1. stupni základní školy. S touto otázkou úzce souvisí i příprava budoucích učitelů pro primární přírodovědné vzdělávání, jež nemusí být, co se týče fyzikálního vzdělávání, z mnoha důvodů dostačující. V příspěvku tuto skutečnost ilustrujeme na výsledcích výzkumu, který ukázal mnohé chybné představy budoucích učitelů pro 1. st. ZŠ o částicové stavbě látek. | cs |
dc.format | 5 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.subject | revize Rámcového výukového programu | cs |
dc.subject | přírodovědné vzdělávání | cs |
dc.subject | základní škola | cs |
dc.subject | výzkum | cs |
dc.subject | částicová stavba látek | cs |
dc.title | Jaké mají budoucí učitelé pro 1. stupeň představy o částicové stavbě látek? | cs |
dc.title.alternative | Pre-service primary teachers ́ ideas about particulate nature of matter | en |
dc.type | konferenční příspěvek | cs |
dc.type | conferenceObject | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | Related to the preparation of the revision of the Framework Educational Programme for Basic Education, the question of looking for the content and objectives of the physical part of science at primary school is currently discussed. This issue is closely connected to the education of pre-service primary teachers, which may not be sufficient for many reasons. In this paper we illustrate this fact on the results of research that revealed many misconceptions of pre-service primary teachers in understanding of particulate nature of matter. | en |
dc.subject.translated | revisions of the Frame Educational Program | en |
dc.subject.translated | scientific education | en |
dc.subject.translated | elementary school | en |
dc.subject.translated | research | en |
dc.subject.translated | particle structure of substances | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 9 Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 9 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
ModerniTrendy9_sbornik-56-60.pdf | Plný text | 622,04 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
tiraz.pdf | Plný text | 475,19 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/47579
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.