Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorHejnová, Eva
dc.contributor.editorKéhar, Ota
dc.date.accessioned2022-05-23T06:15:22Z
dc.date.available2022-05-23T06:15:22Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationKÉHAR, O. (ed.) Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 9: Změny v RVP a jejich dopady do obsahu výuky fyziky, Kašperské hory 2019, s. 56-60.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-1092-7
dc.identifier.urihttps://kof.zcu.cz/ak/trendy/9/sbor/ModerniTrendy9_sbornik.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47579
dc.description.abstractV souvislosti s přípravou revize Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání se v diskusích aktuálně objevuje i otázka, jaký by měl být obsah a cíle fyzikální části přírodovědy na 1. stupni základní školy. S touto otázkou úzce souvisí i příprava budoucích učitelů pro primární přírodovědné vzdělávání, jež nemusí být, co se týče fyzikálního vzdělávání, z mnoha důvodů dostačující. V příspěvku tuto skutečnost ilustrujeme na výsledcích výzkumu, který ukázal mnohé chybné představy budoucích učitelů pro 1. st. ZŠ o částicové stavbě látek.cs
dc.format5 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.subjectrevize Rámcového výukového programucs
dc.subjectpřírodovědné vzdělávánícs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectčásticová stavba látekcs
dc.titleJaké mají budoucí učitelé pro 1. stupeň představy o částicové stavbě látek?cs
dc.title.alternativePre-service primary teachers ́ ideas about particulate nature of matteren
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedRelated to the preparation of the revision of the Framework Educational Programme for Basic Education, the question of looking for the content and objectives of the physical part of science at primary school is currently discussed. This issue is closely connected to the education of pre-service primary teachers, which may not be sufficient for many reasons. In this paper we illustrate this fact on the results of research that revealed many misconceptions of pre-service primary teachers in understanding of particulate nature of matter.en
dc.subject.translatedrevisions of the Frame Educational Programen
dc.subject.translatedscientific educationen
dc.subject.translatedelementary schoolen
dc.subject.translatedresearchen
dc.subject.translatedparticle structure of substancesen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 9
Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 9

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
ModerniTrendy9_sbornik-56-60.pdfPlný text622,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
tiraz.pdfPlný text475,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47579

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.