Název: | Didactic aids in the field of professional electrical engineering education |
Další názvy: | Didaktické pomůcky v oblasti odborného elektrotechnického vzdělávání |
Autoři: | Sladký, Luděk |
Citace zdrojového dokumentu: | HONZÍKOVÁ, Jarmila a Jan KROTKÝ, eds. Olympiáda techniky Plzeň 2022: Sborník abstraktů z mezinárodní studentské odborné konference: 24. 5. 2022 Plzeň. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2022, s. 18. |
Datum vydání: | 2022 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | http://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2022/05/ot2022-abstracts.pdf http://hdl.handle.net/11025/47730 |
ISBN: | 978-80-261-1091-0 |
Klíčová slova: | odborná technická výchova;učební materiál;učebnice;verifikace;pedagogický výzkum;experiment |
Klíčová slova v dalším jazyce: | professional technical education;teaching material;textbook;verification;pedagogical research;experiment |
Abstrakt v dalším jazyce: | The final work deals with the design, creation and practical verification of teaching material for professional technical education. The theoretical part is focused on theoretical assumptions, defining the area of preparation and requirements in a specific branch of electrical engineering and determining the final form of the teaching material. The practical part is focused on the creation of a textbook, its evaluation and verification in educational practice using an experiment. |
Práva: | © Západočeská univerzita v Plzni |
Vyskytuje se v kolekcích: | Olympiáda techniky Plzeň 2022 Olympiáda techniky Plzeň 2022 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
uvod_tiraz.pdf | Plný text | 346,47 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
ot2022-abstracts-18-19-2.pdf | Plný text | 171,92 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/47730
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.