Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorLudvík, Roman
dc.contributor.editorHonzíková, Jarmila
dc.contributor.editorKrotký, Jan
dc.date.accessioned2022-06-08T10:23:05Z
dc.date.available2022-06-08T10:23:05Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationHONZÍKOVÁ, Jarmila a Jan KROTKÝ, eds. Olympiáda techniky Plzeň 2022: Sborník abstraktů z mezinárodní studentské odborné konference: 24. 5. 2022 Plzeň. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2022, s. 33.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-1091-0
dc.identifier.urihttp://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2022/05/ot2022-abstracts.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47741
dc.description.sponsorshipGrant SVK1-2022-007cs
dc.format1 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectgamifikacecs
dc.subjectvzdělávací aplikacecs
dc.subjectdidaktický prostředekcs
dc.titleThe French revolution via gamificationen
dc.title.alternativeFrancouzská revoluce prostřednictvím gamifikacecs
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe paper deals with the issue of gamification elements in primary education. Readers are introduced withGoalbook, ClassDojo and Classcraft, applicationswhich increase motivation through game mechanisms and principles and also offer alternative tools forclass agenda. It also includes the introduction of its own educational application, which in playful way allows to experience the Great French Revolution from the perspective of historical charactersen
dc.subject.translatedgamificationen
dc.subject.translatededucational applicationen
dc.subject.translateddidactic toolen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Olympiáda techniky Plzeň 2022
Olympiáda techniky Plzeň 2022

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
uvod_tiraz.pdfPlný text346,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ot2022-abstracts-33.pdfPlný text172,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47741

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.