Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorZíka Miroslav, Mgr.
dc.contributor.authorLudvík, Roman
dc.contributor.refereeKrál Jan, Mgr.
dc.date.accepted2022-6-14
dc.date.accessioned2022-06-20T10:18:09Z-
dc.date.available2021-6-10
dc.date.available2022-06-20T10:18:09Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-26
dc.identifier88048
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47828-
dc.description.abstractTato práce popisuje gamifikaci, tedy využití herních principů k zatraktivnění různých činností. Práce také obsahuje příklady aplikací využívajících gamifikaci ve výuce a popisuje tvorbu vlastní vzdělávací aplikace zaměřené na opakování látky Velké francouzské revoluce. V práci jsou popsány jednotlivé fáze její tvorby, a jaké gamifikační principy aplikace využívá. Zpětná vazba ohledně hry byla získána od studentů střední školy formou dotazníku, jehož závěr jsou v práci rozebrány.cs
dc.format39 s. (67 000 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectgamifikacecs
dc.subjectwebová aplikacecs
dc.subjectjavascriptcs
dc.subjectvelká francouzská revolucecs
dc.titleTvorba vzdělávací aplikace s historickou tematikou s prvky \nl{}gamifikacecs
dc.title.alternativeCreation of an educational application with a historical theme with elements of gamificationen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programPřírodovědná studia
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis thesis describes gamification, that is use of gaming principles to make various activities more appealing. Thesis also includes examples of applications using gamification in education and describes creation of own educational application with focus of revising French revolutiuon. Part of thesis is description of particular phases and which gamification principles application uses. Feedback was received from students of high school with use of questionnaire, its conclusions are analyzed in the thesis.en
dc.subject.translatedgamificationen
dc.subject.translatedweb applicationen
dc.subject.translatedjavascripten
dc.subject.translatedfrench revolutionen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Tvorba vzdelavaci aplikace s historickou tematikou s prvky gamifikace.pdfPlný text práce1,84 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce52,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce50,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol Ludvik.pdfPrůběh obhajoby práce232,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47828

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.