Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEgerová Dana, Doc. PaedDr. Ph.D.
dc.contributor.authorHavlíček, Ondřej
dc.contributor.refereeKutlák Jiří, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-10
dc.date.accessioned2022-06-20T10:18:23Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2022-06-20T10:18:23Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-25
dc.identifier89480
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47871-
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou využívání kariérních stránek podniku jako nástroje získávání pracovníků ve zvoleném segmentu v České republice. Cílem práce je zhodnotit kariérní stránky vybraných společností a následně navrhnout případná doporučení, která by měla přispět ke zlepšení využívaní nástroje kariérních stránek k získávání pracovníků. V teoretické části jsou na základě literární rešerše vymezeny základní pojmy z oblasti externího personálního marketingu a kariérních stránek. Empirická část je věnována zhodnocení náborových aktivit na kariérních stránkách vybraných podniků a jejich sociálních sítí. Data byla vyhodnocena pomocí vytvořené metodiky v jednotlivých oddílech. V posledních dvou kapitolách byly shrnuty nejdůležitější závěry k hodnoceních kariérních stránek plynoucí z jednotlivých oddílů a navržena doporučení.cs
dc.format66
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectpersonální marketingcs
dc.subjectkariérní stránkycs
dc.subjectzískávání pracovníkůcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.titleKariérní stránky jako nástroj získávání pracovníkůcs
dc.title.alternativeCareer sites as an employee recruitment toolen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis analyzes the use of career sites as an employee recruitment tool in the selected segment in the Czech Republic. The aim of the thesis is to evaluate the career aspects of selected companies and then to recommend steps that should contribute to improving the use of the career site tool to recruit employees. The theoretical part defines the basic concepts of external personnel marketing and career sites by means of a literature review. The empirical part is devoted to the evaluation of recruitment activities on the career sites of selected companies and their social networks. The data were evaluated using the developed methodology in individual sections. The last two chapters summarize the most important conclusions to the career evaluations arising from the individual sections and proposed recommendations.en
dc.subject.translatedpersonnel marketingen
dc.subject.translatedcareer sitesen
dc.subject.translatedrecruitmenten
dc.subject.translatedsocial networksen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace Havlicek.pdfPlný text práce1,4 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
HAVLICEK_Ondrej_oponent.pdfPosudek oponenta práce125,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Havlicek_Ondrej_v_Egerova.pdfPosudek vedoucího práce345,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce32,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47871

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.