Název: | Tvorba online kurzu k předmětu KMT/GKOA v kontextu vzdělávání |
Další názvy: | The Creation of an Online Course for KMT/GKOA Subject in the Context of Education |
Autoři: | Mašek, Tomáš |
Vedoucí práce/školitel: | Fadrhonc Jan, Mgr. Ph.D. |
Oponent: | Aichinger Daniel, Mgr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2022 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/48141 |
Klíčová slova: | learning management system;lms;moodle;online kurz;online vzdělávání;e-learning;distanční výuka;vzdělávání;blended learning;kombinovaná výuka;elektronické vzdělávání;tvorba online kurzu;motivace ve vzdělávání;trendy ve vzdělávání;technické kreslení;technická výchova;technická dokumentace;pracovní činnosti;rámcový vzdělávací program;rvp;školní vzdělávací program;švp |
Klíčová slova v dalším jazyce: | learning management system;lms;moodle;online course;online learning;e-learning;distance education;blended learning;electronic education;creation of an online course;motivation in education;trends in education;technical drawing;technical education;technical documentation;framework education programme for elementary education;school education programme |
Abstrakt: | Cílem práce bylo vytvoření online kurzu v prostředí softwaru Moodle pro předmět Technická dokumentace pro učitele A. Práce zahrnuje teoretický popis online kurzů, trendů a využití nových technologií v online vzdělávání. Současně zkoumá možnosti vedoucí k vyšší míře aktivizace účastníků online kurzů. Práce se dále zabývá zařazením technického kreslení do výuky podle Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Přitom v rámci třech Školních vzdělávacích programů nastiňuje, jak je technické kreslení na základních školách vyučováno. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The aim of this bachelor thesis was a creation of an online course for a subject named Technical Documentation for Teachers A. The online course is running on the Moodle platform. This body of work includes a theoretical description of online courses, it's trends and the use of new technologies in online education. This work is also exploring the ways which could possibly leads the participants of the online courses to be more active and participate more in general. Based on the Framework Education Programme for Elementary Education and the School Education Programme, this thesis describes the inclusion of technical drawing into an educational process. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace - Tomas Masek.pdf | Plný text práce | 1,17 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 47,64 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekOponentaSTAG.pdf | Posudek oponenta práce | 49,72 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Protokol Masek.pdf | Průběh obhajoby práce | 267,67 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/48141
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.