Název: Tvorba online kurzu k předmětu KMT/GKOA v kontextu vzdělávání
Další názvy: The Creation of an Online Course for KMT/GKOA Subject in the Context of Education
Autoři: Mašek, Tomáš
Vedoucí práce/školitel: Fadrhonc Jan, Mgr. Ph.D.
Oponent: Aichinger Daniel, Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/48141
Klíčová slova: learning management system;lms;moodle;online kurz;online vzdělávání;e-learning;distanční výuka;vzdělávání;blended learning;kombinovaná výuka;elektronické vzdělávání;tvorba online kurzu;motivace ve vzdělávání;trendy ve vzdělávání;technické kreslení;technická výchova;technická dokumentace;pracovní činnosti;rámcový vzdělávací program;rvp;školní vzdělávací program;švp
Klíčová slova v dalším jazyce: learning management system;lms;moodle;online course;online learning;e-learning;distance education;blended learning;electronic education;creation of an online course;motivation in education;trends in education;technical drawing;technical education;technical documentation;framework education programme for elementary education;school education programme
Abstrakt: Cílem práce bylo vytvoření online kurzu v prostředí softwaru Moodle pro předmět Technická dokumentace pro učitele A. Práce zahrnuje teoretický popis online kurzů, trendů a využití nových technologií v online vzdělávání. Současně zkoumá možnosti vedoucí k vyšší míře aktivizace účastníků online kurzů. Práce se dále zabývá zařazením technického kreslení do výuky podle Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Přitom v rámci třech Školních vzdělávacích programů nastiňuje, jak je technické kreslení na základních školách vyučováno.
Abstrakt v dalším jazyce: The aim of this bachelor thesis was a creation of an online course for a subject named Technical Documentation for Teachers A. The online course is running on the Moodle platform. This body of work includes a theoretical description of online courses, it's trends and the use of new technologies in online education. This work is also exploring the ways which could possibly leads the participants of the online courses to be more active and participate more in general. Based on the Framework Education Programme for Elementary Education and the School Education Programme, this thesis describes the inclusion of technical drawing into an educational process.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Tomas Masek.pdfPlný text práce1,17 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce47,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce49,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol Masek.pdfPrůběh obhajoby práce267,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48141

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.