Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKrotký Jan, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorHáková, Jana
dc.contributor.refereeAichinger Daniel, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-15
dc.date.accessioned2022-06-20T10:19:49Z-
dc.date.available2021-5-5
dc.date.available2022-06-20T10:19:49Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-27
dc.identifier87882
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48145-
dc.description.abstractSvoji bakalářskou práci jsem zaměřila na polytechnické vzdělávání a výzkum konstrukčních činností. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývám polytechnickým vzděláváním, technickou gramotností, předškolním obdobím a hrou s ním spjaté, dále tato část obsahuje Rámcový vzdělávací program a konstrukční stavebnice. Praktická část zahrnuje výzkum konstrukčních činností. Cílem bylo pomocí konstrukčních činností zjistit, jak si s nimi děti poradí z technického hlediska i z časového. Z výzkumu je patrné, že starší děti a především kluci mají s konstrukčními stavebnicemi větší zkušenosti než děti mladší nebo děvčata. V některých případech byla však děvčata i mladší děti šikovnější než starší.cs
dc.format71 s., III s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=87882-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectpolytechnické vzdělávánícs
dc.subjectpředškolní obdobícs
dc.subjecttechnická gramotnostcs
dc.subjecthra v předškolním obdobícs
dc.subjectkonstrukční stavebnicecs
dc.titleKonstrukční stavebnice jako prostředek pro rozvoj technické gramotnosti u dětí předškolního věkucs
dc.title.alternativeConstruction kits as a means for development of technical literacy in children preschool ageen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogika
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedI focused my bachelor thesis on polytechnic education and research of construction activities. The work is divided into two parts - theoretical and practical. In the theoretical part I deal with polytechnic education, technical literacy, preschool period and the game connected with it, further this part contains the Framework educational program and construction kits. The practical part includes research of construction activities. The aim was to use construction activities to find out how children can deal with them from a technical and time point of view. The research shows that older children and especially boys have more experience with construction kits than younger children or girls. In some cases, however, girls and younger children were smarter than older ones.en
dc.subject.translatedpolytechnic educationen
dc.subject.translatedpreschool perioden
dc.subject.translatedtechnical literacyen
dc.subject.translatedgame in preschool perioden
dc.subject.translatedconstruction kiten
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Jana Hakova.pdfPlný text práce9,33 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce48,87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce49,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol Hakova.pdfPrůběh obhajoby práce257,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48145

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.