Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVejvodová Jana, PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorBervidová, Dominika
dc.contributor.refereePasáčková Eva, PhDr. CSc.
dc.date.accepted2022-6-17
dc.date.accessioned2022-06-20T10:20:41Z-
dc.date.available2020-11-30
dc.date.available2022-06-20T10:20:41Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-3-31
dc.identifier87055
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48256-
dc.description.abstractV diplomové práci si klademe za cíl ověřit na vybraném vzorku 83 žáků 5. ročníku ZŠ znalosti a dovednosti morfematického a slovotvorného učiva a porovnat je s výzkumem, jenž byl proveden v roce 2002. V praktické části se také zaměříme na postoj učitelů k učivu a zda si učitelé uvědomují rozdíl mezi rozborem slovotvorným a morfematickým. V teoretické části se snažíme pomocí obsahové analýzy vybraných učebnicových řad nakladatelství SPN, Fraus, Nová škola a Taktik zjistit, jak je zkoumané učivo podáno a jaké typy cvičení k procvičování a upevňování učiva autoři volí.cs
dc.format127 s., XXI, (145 582 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectučivo o tvoření slovcs
dc.subjectučivo stavbě slovacs
dc.subjectrozbor slovotvorný a rozbor morfematickýcs
dc.subjectrámcový vzdělávací program pro základní vzdělávánícs
dc.subjectstandardy pro základní vzdělávánícs
dc.subjectočekávaný výstupcs
dc.subjectučebnice českého jazyka pro 5. ročník zšcs
dc.titleUčivo o tvoření slov a o stavbě slov na 1. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeThe curriculum for word formation and word structure at the 1st level of elementary schoolen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedIn the diploma thesis it was aimed to verify the knowledge and skills of morphematic and word-formation curriculum on the selected sample of 83 pupils of the 5th grade of elementary school and compare them with the research, which was conducted in 2002. In the practical part it was also focused on the attitude of teachers to the curriculum and whether teachers are aware of the difference between word-formation and morphematic analysis. In the theoretical part, by using the content analysis of selected textbook series published by SPN, Fraus, Nová škola and Taktik, we tried to find out how the researched curriculum is presented and what types of exercises the practitioners choose to practice and consolidate the curriculum.en
dc.subject.translatedword formation curriculumen
dc.subject.translatedword structure curriculumen
dc.subject.translatedword-formation analysis and morphematic analysisen
dc.subject.translatedthe framework educational program for basic educationen
dc.subject.translatedstandards for basic educationen
dc.subject.translatedexpected outputen
dc.subject.translatedczech language textbook for the 5th year of elementary schoolen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP - D. Bervidova.pdfPlný text práce8,46 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
bervidova_vejvodova.pdfPosudek vedoucího práce229,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
bervidova_pasackova.pdfPosudek oponenta práce454,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
bervidova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce95,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48256

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.