Název: | Žákovská kavárna a pekárna, dlouhodobý celoškolní projekt |
Další názvy: | Student caffé and bakery, Long Term Whole School Project |
Autoři: | Bozděchová, Adéla |
Vedoucí práce/školitel: | Gažáková Eva, MgA. Ph.D. |
Oponent: | Černíková Marie, MgA. Ph.D. |
Datum vydání: | 2022 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/48303 |
Klíčová slova: | školní projekt;pekárna;kavárna;cukrárna;integrace;inkluze;základní škola;dlouhodobý projekt;projektové vyučování;tematické vyučování;podnikatelský záměr |
Klíčová slova v dalším jazyce: | school project;bakery;café;confectionery;integration;inclusion;primary school;long - term project;project teaching;thematic teaching;business plan |
Abstrakt: | Diplomová práce se ve své teoretické části zaměřuje na pojmy z oblasti projektového a tematického vyučování, zároveň věnuje značnou pozornost podnikatelským záměrům a všem aspektům jejich naplňování. V praktické části práce představuje Soukromou základní a mateřskou školu Adélka, o. p. s., v jejíchž prostorách byl realizován projekt žákovské cukrárny a pekárny. Neopomíjí přiblížit pojetí integrace a inkluze, zapojování žáků do projektů. V oddílu realizace celoškolního projektu zaznamenává konkrétní propojení s vyučovacími předměty a praktickými aktivitami spojenými s naplněním projektových cílů. V závěru práce je konstatováno, že realizace celoškolního dlouhodobého projektu je spjata s mnohými riziky, se kterými je třeba počítat. Navzdory těmto rizikům má projekt ve své podstatě, která spočívá v přípravě žáků na reálný život, velký smysl. |
Abstrakt v dalším jazyce: | In its theoretical part, the diploma thesis focuses on concepts from the field of project and thematic teaching. It pays considerable attention to business plans and all aspects of their fulfilment. The practical part of the work took place in the Private Elementary School and Kindergarten Adélka, o. p. s. (public service company), where the project of a student confectionery and bakery was realized. It does not neglect integration and inclusion of students involved in projects. The implementation section recorded specific connections with subjects and practical activities associated with the fulfilment of project goals. The end of the thesis stated that the implementation of a school-wide long-term project is associated with many risks. These risks must be taken into account. Despite these risks it makes a lot of sense. The project in its essence consists of preparing students for real life. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomka Bozdechova 26.4. - FINALE K ODEVZDANI PDF.pdf | Plný text práce | 2,27 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Bozdechova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 130,33 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Bozdechova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 63,27 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Bozdechova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 3,3 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/48303
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.