Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVáša Libor, Doc. Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorPoór, Vítek
dc.contributor.refereeVaněček Petr, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-20
dc.date.accessioned2022-06-20T10:23:56Z-
dc.date.available2021-9-10
dc.date.available2022-06-20T10:23:56Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-5-19
dc.identifier89637
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48677-
dc.description.abstractPráce se věnuje popisu softwaru VRClassroom, který je vyvíjen na Západočeské Univerzitě na katedře informatiky a výpočetní techniky. VRClassroom slouží jako nástroj pro doplnění výuky, kde je zapotřebí prostorová představivost. Pomocí virtuální reality a synchronizace v reálném čase usnadňuje studentovi pochopit danou látku. Práce popisuje software jako celek. Přidává novou funkcionalitu, zejména vytvoření záznamu v rámci sezení. Rozšiřuje podporu softwaru o platformu SteamVR, která se používá při práci zejména se zařízeními Oculus Rift a HTC Vive. V poslední řadě práce navrhuje sadu testovacích scénářů pro uživatelské testování základních scénářů použití.cs
dc.format77
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectvzdělávánícs
dc.subjectvirtuální realitacs
dc.subjectengine unitycs
dc.subject.netcs
dc.subjectsoftwarecs
dc.subjectklient-server architekturacs
dc.subjectonlinecs
dc.titleZaznamenávání akcí ve virtuální realitě pro účely výukycs
dc.title.alternativeRecording actions in virtual reality for teaching purposesen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných věd
dc.thesis.degree-programInženýrská informatika
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe thesis describe the VRClassroom software, which is being developed at the University of West Bohemia at the Department of Computer Science and Engineering. VRClassroom software is a tool to complement teaching where spatial imagination is required. Using virtual reality and real-time synchronization, it makes it easier for the student to understand the subject. This work describes the software as a whole. Adds new functionality, especially creating a record within a session. Extends software support with the SteamVR platform, which is used especially with Oculus Rift and HTC Vive devices. Finally, the work proposes a set of test scenarios for user testing of basic usage scenarios.en
dc.subject.translatededucationen
dc.subject.translatedvirtuální realitaen
dc.subject.translatedengine unityen
dc.subject.translated.neten
dc.subject.translatedsoftwareen
dc.subject.translatedclient-server architectureen
dc.subject.translatedonlineen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KIV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Poor_Vitek_2022.pdfPlný text práce30,39 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A19N0115Phodnoceni-ved.pdfPosudek vedoucího práce95,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A19N0115posudek-op.pdfPosudek oponenta práce649,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A19N0115obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce565,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48677

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.