Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVágnerová Petra, Mgr.
dc.contributor.authorReiserová, Zuzana
dc.date.accepted2022-6-17
dc.date.accessioned2022-06-20T10:24:13Z-
dc.date.available2020-12-23
dc.date.available2022-06-20T10:24:13Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-29
dc.identifier87525
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48694-
dc.description.abstractNáplní této diplomové práce je problematika tematického celku Šelmy ve výuce biologie na střední škole. Téma Šelmy bylo zasazeno do jednotlivých celků, které se následně propojují. Teoretická část se soustředí na Rámcový vzdělávací program pro gymnázia a na ukotvení tématu Šelmy v tomto programu. Dále se teorie zabývá učebnicemi a jejich výzkumem. Praktická část se věnuje analýze tematického celku Šelmy v učebnicích přírodopisu a biologie. Obsahem této části jsou také výsledky dotazníkového šetření na téma Výuka tematického celku Šelmy na středních školách. Výsledky analýzy učebnic a dotazníkového šetření jsou konfrontovány mezi sebou v diskusi. Na základě výsledků z dotazníkového šetření a odborných zdrojů vznikly vlastní návrhy do výuky, které mohou sloužit učitelům biologie jako inspirace.cs
dc.format87 s. (109 822 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectvýukacs
dc.subjectšelmycs
dc.subjectbiologiecs
dc.subjectpřírodopiscs
dc.subjectstřední školacs
dc.subjectrvp gcs
dc.subjectučebnicecs
dc.subjectobsahová analýza učebniccs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectaktivizační metodycs
dc.subjectklíčové kompetencecs
dc.titleTematický celek Šelmy ve výuce biologie na SŠcs
dc.title.alternativeThematic unit of the Beasts of prey in biology curriculum for secondary schoolsen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství biologie pro střední školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe subject of this diploma thesis is the issue of the thematic unit of the Beasts of prey in biology curriculum for secondary schools. The topic of the Beasts of prey has been set into individual units, which are subsequently interconnected. The theoretical part focuses on the curriculum framework for grammar schools and also on the anchoring of the topic of the Beasts of prey in it. Furthermore, the theory deals with textbooks and their research. The practical part is devoted to the analysis of the thematic unit of the Beasts of prey in textbooks for natural history and biology classes. This section also contains the results of a questionnaire construction of "the Teaching of thematic unit the Beasts of prey in secondary schools". The results of the analysis of textbooks and questionnaire construction are confronted with each other in the discussion. Original suggestions for teaching were created based on the results of questionnaire construction and professional resources, which can serve as an inspiration for biology teachers.en
dc.subject.translatedcurriculumen
dc.subject.translatedbeasts of preyen
dc.subject.translatedbiologyen
dc.subject.translatednatural historyen
dc.subject.translatedsecondary schoolen
dc.subject.translatedcurriculum frameworken
dc.subject.translatedtextbooksen
dc.subject.translatedcontent analysis of textbooksen
dc.subject.translatedquestionnaireen
dc.subject.translatedquestionnaire constructionen
dc.subject.translatedteaching methodsen
dc.subject.translatedessential competenceen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Reiserova.pdfPlný text práce1,55 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Reiserova_posudek vedouciho.pdfPosudek vedoucího práce1,62 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Reiserova_posudek oponenta.pdfPosudek oponenta práce937,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Reiserova_prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce663,78 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48694

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.