Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVáša Libor, Doc. Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorHejman, Jakub
dc.contributor.refereeHácha Filip, Ing.
dc.date.accepted2022-8-30
dc.date.accessioned2022-11-10T14:43:45Z-
dc.date.available2021-10-4
dc.date.available2022-11-10T14:43:45Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-6-23
dc.identifier89748
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/49928-
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat systém, který bude součástí aplikace pro výuku ve Virtuální Realitě VRClassroom a umožní přehrávání trojrozměrných animací trojúhelníkových sítí při výuce. Animace jsou zadané posloupnostmi trojúhelníkových sítí se společnou konektivitou, tato podoba je relativně datově objemná a proto je důležitým tématem komprese těchto animací. Tato práce nejdříve uvádí základní principy a prostředí do kterého zapadá. Dále navrhne možné řešení, popíše jeho implementaci a také vyhodnotí jeho výsledky z pohledu výkonu. Nakonec je popsáno řešení z uživatelského pohledu a jsou navrženy možnosti vylepšení.cs
dc.format47 s (65 000 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=89748-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectpočítačová grafikacs
dc.subjectkompresecs
dc.subjectanimacecs
dc.subjecttrojúhelníková síťcs
dc.titleRozšíření výukové aplikace virtuální reality o přehrávání animací trojúhelníkových sítícs
dc.title.alternativeExtending the virtual reality classroom application by allowing triangle mesh animation playbacken
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných věd
dc.thesis.degree-programInformatika a výpočetní technika
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe goal of this bachelor's thesis is to propose and implement additional functionality as a part of an existing educational application of Virtual Reality VRClassroom which enables playback of three-dimensional triangle mesh animations. These animations are defined as sequences of triangle meshes with shared connectivity and as such must be compressed, which is a large part of this work. First, some necessary principles are introduced as well as the context of this work. Next a solution is proposed and implemented and its results are examined from the perspective of performance. Finally the functionality is described from a user's point of view and some ideas for improvements are described.en
dc.subject.translatedcomputer graphicsen
dc.subject.translatedcompressionen
dc.subject.translatedanimationen
dc.subject.translatedtriangle meshen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KIV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Hejman.pdfPlný text práce4,65 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A19B0049P_hodnoceni.pdfPosudek vedoucího práce103,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A19B0049P_posudek.pdfPosudek oponenta práce143,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A19B0049P_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce30,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A19B0049P_zadaniBP.pdfVŠKP - příloha13,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A19B0049P_prilohy2.zipVŠKP - příloha204,39 MBZIPZobrazit/otevřít
A19B0049P_prilohy.zipVŠKP - příloha1 GBZIPZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/49928

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.