Title: | K práci s hlasem u hlasového profesionála |
Other Titles: | For a work with voice at vocal professional |
Authors: | Skuhrovcová, Karolína |
Advisor: | Feiferlíková Romana, Mgr. et Mgr. Ph.D. |
Referee: | Mandysová Daniela, Doc. PaedDr. |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/49948 |
Keywords: | hlasová výchova;práce s hlasem;hlasový profesionál;hlasová reedukace;hlasová hygiena;rétorika |
Keywords in different language: | vocal education;working with a voice;a voice professional;vocal reeducation;vocal hygiene;rhetoric |
Abstract: | Diplomová práce je zaměřena na problematiku práce s hlasem u hlasového profesionála. Hlavním záměrem práce je představit několik možností práce s hlasem u hlasového profesionála, nastínit důležité kapitoly z oblasti hlasové výchovy a prostřednictvím pedagogického průzkumu zjistit úroveň a znalost hlasové výchovy na vybraném vzorku studentů a pedagogů. |
Abstract in different language: | The topic of this diploma thesis is to determine how voice professionals manage working with a voice. The main point of this thesis was to introduce several options of working with the voice as a voice professional as well as outline major chapters from the field of vocal education. Furthermore, the thesis utilizes pedagogical research to determine the level and knowledge of vocal education in the pedagogical profession. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Appears in Collections: | Diplomové práce / Theses (KHK) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
K praci s hlasem u hlasoveho profesionala - K. Skuhrovcova.pdf | Plný text práce | 547,65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Skuhrovcova_DP_vedouci_ Fei_2022.pdf | Posudek vedoucího práce | 161,65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Skuhrovcova_DP_posudek_Ban-Ma_2022.pdf | Posudek oponenta práce | 173,05 kB | Adobe PDF | View/Open |
Skuhrovcova.pdf | Průběh obhajoby práce | 43,25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/49948
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.