Title: Vliv boxerského tréninku na komplex rychlostních schopností různých věkových kategorií
Other Titles: The influence of boxing training to the complex of speed skills at different age
Authors: Blahutová, Barbora
Advisor: Charvát Luboš, Mgr.
Referee: Knappová Věra, Mgr. Ph.D.
Issue Date: 2022
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/50088
Keywords: rychlostní schopnosti;boxerský trénink;motorické testování;věkové kategorie
Keywords in different language: speed skills;boxing training;motor testing;age categories
Abstract: Bakalářská práce se zabývá vlivem boxerského tréninku na rozvoj komplexu rychlostních schopností. Ke zjištění vlivu je využito čtyř motorických testů, konkrétně Illinois agility testu, testu dotýkajícího pro horní končetiny, testu dotýkajícího pro dolní končetiny a testu zachycení pravítka. Testování se skládá z celkem dvou měření, která mezi sebou mají rozestup tří měsíců. Se skupinou boxerů porovnáváme skupinu házenkářek. Obě skupiny sestávají z testovaných osob různého věku.
Abstract in different language: The bachelor work deals with the influence of boxing training on the development of a complex of speed skills. Four motor tests are used to determine the effect, namely the Illinois agility test, the upper limb tapping test, the lower limb tapping test and the ruler grip test. Testing consists of a total of two measurements, which are three months apart. We compare a group of handball players with a group of boxers. Both groups consist of test subjects of different ages.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakalarska prace - Blahutova Barbora.pdfPlný text práce2,38 MBAdobe PDFView/Open
Blahutova - OP.docPosudek oponenta práce100,5 kBMicrosoft WordView/Open
posudek-VP-Blahutova-Barbora-bp.docPosudek vedoucího práce93,5 kBMicrosoft WordView/Open
Blahutova B..pdfPrůběh obhajoby práce63,95 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/50088

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.