Název: | Interaktivní displej pro podporu výuky v mateřské škole |
Další názvy: | Interactive display for support learning in the kindergarden |
Autoři: | Schejbal, Jaromír |
Vedoucí práce/školitel: | Benediktová Lenka, Mgr. Ph.D. |
Oponent: | Rohlíková Lucie, PhDr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2022 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/50138 |
Klíčová slova: | ict;informační a komunikační technologie;interaktivní displej;předškolní vzdělávání |
Klíčová slova v dalším jazyce: | ict;information and communication technologies;interactive display;preschool education |
Abstrakt: | Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku informačních a komunikačních technologií v předškolním vzdělávání, konkrétněji pak na interaktivní displej. Cílem této práce bylo zjistit, jaké technologie jsou využívány pro podporu výuky v předškolním vzdělávání. A hlavně navržení infografiky pro pedagogy mateřských škol, kteří aktivně informační technologie využívají. Samotná infografika má pak usnadňovat zapojení interaktivního displeje do výuky v mateřských školách a usnadňovat pedagogům jejich činnost. Byla sepsána rešerše zabývající se touto problematikou. Následně proběhly polostrukturované rozhovory s ředitelkami mateřských škol. Na základě výsledků polostrukturovaných rozhovorů bylo možné sestavit cílený dotazník a provést online dotazníkové šetření. Pomocí výsledků z dotazníku, pak bylo možné navrhnout infografiku. Tato infografika již byla zacílena na konkrétní problémy uživatelů ICT. Na které poukázaly výsledky rozhovorů a vyhodnocení dotazníků. Následně vytvořená infografika bude poskytnuta všem respondentům. A bude sloužit i jako zpětná vazba na jejich vyplněné dotazníky. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This bachelor thesis focuses on information and communication technologies issues in pre-school education, more specifically on the interactive display. The aim of this thesis was to find out what technologies are used to support teaching in preschool education. Especially, to create a design of infographics for kindergarten teachers, who actively use information technologies. The infographics should facilitate the involvement of interactive displays in kindergarten teaching and to make learning activities easier for teachers. At first research was conducted. Subsequently, semi-structured interviews took place with kindergarten principals. Based on the results in semi-structured interviews, it was possible to compile a targeted questionnaire and conduct an online survey. The results of the questionnaire were elaborated into the infographics. These infographics target the specific problems of ICT users, which have arisen during the interviews and in the evaluation of the questionnaires. The subsequently created infographics will be provided to all respondents. And it will also serve as feedback on their completed questionnaires. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
P19B0013K.pdf | Plný text práce | 2,47 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekOponentaSTAG.pdf | Posudek oponenta práce | 50,27 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 49,42 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
protokol Schejbal.pdf | Průběh obhajoby práce | 237,07 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/50138
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.