Název: | Fylogeneze člověka jako téma projektové výuky na SŠ |
Další názvy: | Human phylogeny as a topic of project teaching at high school |
Autoři: | Slabý, Petr |
Vedoucí práce/školitel: | Vágnerová Petra, Mgr. |
Datum vydání: | 2022 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/50243 |
Klíčová slova: | fylogeneze člověka;evoluce;projektové vyučování;střední škola;dotazníkové šetření |
Klíčová slova v dalším jazyce: | human phylogeny;evolution;project-based learning;high school;questionnaire |
Abstrakt: | Diplomová práce na téma "Fylogeneze člověka jako téma projektové výuky na SŠ" se zabývá využitím projektového vyučování při výuce fylogeneze člověka. Teoretické část obsahuje dvě kapitoly, které mají za úkol základní seznámení s tématy fylogeneze člověka a projektového vyučování. Praktická část obsahuje výsledky dotazníkového šetření a návrh projektu. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This diploma thesis is focused on human phylogeny as a topic of the project-based learning at high schools. You will learn how project-based learning is used in teaching human phylogeny. The theoretical part has two chapters, where you can find basic information about human phylogeny and the project-based learning. In the practical part, you will learn about the results of the questionnaire and the project proposal. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (CBG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_Slaby Petr.pdf | Plný text práce | 1,53 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Slaby_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 181,41 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Slaby_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 2,42 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Slaby_prubeh obhajoby.pdf | Průběh obhajoby práce | 120 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/50243
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.