Title: | Fylogeneze člověka jako téma projektové výuky na SŠ |
Other Titles: | Human phylogeny as a topic of project teaching at high school |
Authors: | Slabý, Petr |
Advisor: | Vágnerová Petra, Mgr. |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/50243 |
Keywords: | fylogeneze člověka;evoluce;projektové vyučování;střední škola;dotazníkové šetření |
Keywords in different language: | human phylogeny;evolution;project-based learning;high school;questionnaire |
Abstract: | Diplomová práce na téma "Fylogeneze člověka jako téma projektové výuky na SŠ" se zabývá využitím projektového vyučování při výuce fylogeneze člověka. Teoretické část obsahuje dvě kapitoly, které mají za úkol základní seznámení s tématy fylogeneze člověka a projektového vyučování. Praktická část obsahuje výsledky dotazníkového šetření a návrh projektu. |
Abstract in different language: | This diploma thesis is focused on human phylogeny as a topic of the project-based learning at high schools. You will learn how project-based learning is used in teaching human phylogeny. The theoretical part has two chapters, where you can find basic information about human phylogeny and the project-based learning. In the practical part, you will learn about the results of the questionnaire and the project proposal. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Appears in Collections: | Diplomové práce / Theses (CBG) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
DP_Slaby Petr.pdf | Plný text práce | 1,53 MB | Adobe PDF | View/Open |
Slaby_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 181,41 kB | Adobe PDF | View/Open |
Slaby_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 2,42 MB | Adobe PDF | View/Open |
Slaby_prubeh obhajoby.pdf | Průběh obhajoby práce | 120 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/50243
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.