Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Pěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Foldová, Kateřina | |
dc.contributor.referee | Coufalová Jana, Doc. PaedDr. CSc. | |
dc.date.accepted | 2022-9-12 | |
dc.date.accessioned | 2022-11-10T14:47:41Z | - |
dc.date.available | 2021-6-10 | |
dc.date.available | 2022-11-10T14:47:41Z | - |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-4-29 | |
dc.identifier | 87952 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/50270 | - |
dc.description.abstract | Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou, metodologickou a experimentální. V teoretické části se nachází popis uspořádání a typů uspořádání z hlediska matematiky a z hlediska kontextu. Část metodologická obsahuje vlastní aktivity zaměřené na uspořádání a kritéria hodnocení. Experimentální část obsahuje charakteristiku mateřské školy a dětí, scénář a vyhodnocení experimentu. Experimentu se zúčastnilo 10 dětí ve věku 6 let. Jeho cílem bylo zjistit, jaký typ uspořádání zvládají děti nejlépe. Děti při řešení úkolů využívaly manipulaci anebo úkoly vyřešily ústně. | cs |
dc.format | 60 | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=87952 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | uspořádání | cs |
dc.subject | mateřská škola | cs |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cs |
dc.subject | předškolní výchova | cs |
dc.subject | předmatematické dovednosti | cs |
dc.title | Schopnost dětí v mateřské škole řešit různé typy uspořádání | cs |
dc.title.alternative | An ability of children from kindergarten to deal with different types of arrangements | en |
dc.type | bakalářská práce | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis is divided into theoretical, methodological and experimental parts. In the theoretical part, there is a description of the arrangement and types of arrangements in terms of mathematics and in terms of context. The methodological part contains the actual activities focused on the arrangement and the evaluation criteria. The experimental part contains the characteristics of the kindergarten and the children, the scenario and the evaluation of the experiment. Ten children aged 6 years participated in the experiment. Its aim was to find out which type of arrangement the children manage best. The children used manipulation or solved the tasks orally. | en |
dc.subject.translated | arrangements | en |
dc.subject.translated | kindergarten | en |
dc.subject.translated | pre-school education | en |
dc.subject.translated | pre-school education | en |
dc.subject.translated | pre-mathematical skills | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace 28.4..2022.pdf | Plný text práce | 2,38 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
bakalarska prace_Foldova.pdf | Posudek oponenta práce | 106,66 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 54,3 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PROTOKOL FOLDOVA.pdf | Průběh obhajoby práce | 371,85 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/50270
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.