Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorFoldová, Kateřina
dc.contributor.refereeCoufalová Jana, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2022-9-12
dc.date.accessioned2022-11-10T14:47:41Z-
dc.date.available2021-6-10
dc.date.available2022-11-10T14:47:41Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-29
dc.identifier87952
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/50270-
dc.description.abstractBakalářská práce je rozdělena na část teoretickou, metodologickou a experimentální. V teoretické části se nachází popis uspořádání a typů uspořádání z hlediska matematiky a z hlediska kontextu. Část metodologická obsahuje vlastní aktivity zaměřené na uspořádání a kritéria hodnocení. Experimentální část obsahuje charakteristiku mateřské školy a dětí, scénář a vyhodnocení experimentu. Experimentu se zúčastnilo 10 dětí ve věku 6 let. Jeho cílem bylo zjistit, jaký typ uspořádání zvládají děti nejlépe. Děti při řešení úkolů využívaly manipulaci anebo úkoly vyřešily ústně.cs
dc.format60
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=87952-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectuspořádánícs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectpředškolní vzdělávánícs
dc.subjectpředškolní výchovacs
dc.subjectpředmatematické dovednostics
dc.titleSchopnost dětí v mateřské škole řešit různé typy uspořádánícs
dc.title.alternativeAn ability of children from kindergarten to deal with different types of arrangementsen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogika
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is divided into theoretical, methodological and experimental parts. In the theoretical part, there is a description of the arrangement and types of arrangements in terms of mathematics and in terms of context. The methodological part contains the actual activities focused on the arrangement and the evaluation criteria. The experimental part contains the characteristics of the kindergarten and the children, the scenario and the evaluation of the experiment. Ten children aged 6 years participated in the experiment. Its aim was to find out which type of arrangement the children manage best. The children used manipulation or solved the tasks orally.en
dc.subject.translatedarrangementsen
dc.subject.translatedkindergartenen
dc.subject.translatedpre-school educationen
dc.subject.translatedpre-school educationen
dc.subject.translatedpre-mathematical skillsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace 28.4..2022.pdfPlný text práce2,38 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
bakalarska prace_Foldova.pdfPosudek oponenta práce106,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce54,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PROTOKOL FOLDOVA.pdfPrůběh obhajoby práce371,85 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/50270

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.