Title: Schopnost dětí v mateřské škole řešit různé typy přiřazování
Other Titles: Ability of children in nursery school to deal with different types of assignment
Authors: Koutníková, Tereza
Advisor: Pěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D.
Referee: Coufalová Jana, Doc. PaedDr. CSc.
Issue Date: 2022
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/50271
Keywords: přiřazování;typy přiřazování;předškolní věk;mateřská škola
Keywords in different language: assignments;types of assignments;preschool children;nursery school
Abstract: V bakalářské práci se zabývám schopností dětí předškolního věku řešit různé typy přiřazování. Vytvořila jsem celkem 6 úkolů a vybrala 10 dětí z mateřské školy v Plzni. Úkoly jsou zaměřeny na různé způsoby přiřazování, jako přiřazování manipulací, graficky, pojmenováním, ukazováním a kinezí. V závěru se nachází grafy a tabulky, které zobrazují úspěšnost dívek a chlapců, porovnání mezi nimi.
Abstract in different language: In my bachelor thesis I deal with the ability of preschool children to solve different types of assignments. I created six tasks and selected ten children from a kindergarten in Pilsen. Tasks focus on various assignment methods, such as manipulation assignment, graphics, naming, pointing, and kinesis. In the end, there are graphs and tables that show the success of girls and boys, a comparison between them.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakalarska prace - TEREZA KOUTNIKOVA.pdfPlný text práce1,8 MBAdobe PDFView/Open
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce91 kBAdobe PDFView/Open
bakalarska prace_Koutnikova.pdfPosudek oponenta práce110,05 kBAdobe PDFView/Open
PROTOKOL KOUTNIKOVA.pdfPrůběh obhajoby práce345,29 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/50271

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.