Název: | Schopnost dětí v mateřské škole řešit různé typy přiřazování |
Další názvy: | Ability of children in nursery school to deal with different types of assignment |
Autoři: | Koutníková, Tereza |
Vedoucí práce/školitel: | Pěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D. |
Oponent: | Coufalová Jana, Doc. PaedDr. CSc. |
Datum vydání: | 2022 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/50271 |
Klíčová slova: | přiřazování;typy přiřazování;předškolní věk;mateřská škola |
Klíčová slova v dalším jazyce: | assignments;types of assignments;preschool children;nursery school |
Abstrakt: | V bakalářské práci se zabývám schopností dětí předškolního věku řešit různé typy přiřazování. Vytvořila jsem celkem 6 úkolů a vybrala 10 dětí z mateřské školy v Plzni. Úkoly jsou zaměřeny na různé způsoby přiřazování, jako přiřazování manipulací, graficky, pojmenováním, ukazováním a kinezí. V závěru se nachází grafy a tabulky, které zobrazují úspěšnost dívek a chlapců, porovnání mezi nimi. |
Abstrakt v dalším jazyce: | In my bachelor thesis I deal with the ability of preschool children to solve different types of assignments. I created six tasks and selected ten children from a kindergarten in Pilsen. Tasks focus on various assignment methods, such as manipulation assignment, graphics, naming, pointing, and kinesis. In the end, there are graphs and tables that show the success of girls and boys, a comparison between them. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace - TEREZA KOUTNIKOVA.pdf | Plný text práce | 1,8 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 91 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
bakalarska prace_Koutnikova.pdf | Posudek oponenta práce | 110,05 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PROTOKOL KOUTNIKOVA.pdf | Průběh obhajoby práce | 345,29 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/50271
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.