Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSalcmanová Eva, Mgr.
dc.contributor.authorBrožová, Tereza
dc.date.accepted2022-9-7
dc.date.accessioned2022-11-14T23:10:45Z-
dc.date.available2020-12-7
dc.date.available2022-11-14T23:10:45Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-6-30
dc.identifier87798
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/50304-
dc.description.abstractCílem mé diplomové práce je poukázat na fakt, že si německý jazyk zaslouží více prostoru v RVP. Zaměřila jsem se především na mezipředmětové vztahy, které se mi jeví jako vhodnější řešení pro 1. stupeň i pro německý jazyk, protože do výuky odborného předmětu jsou začleněny aktivity/úkoly za účelem získání a prohloubení jazykových znalostí. V praktické části práce se snažím o propojení německého jazyka se vzdělávacími oblastmi, které vychází z rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Nabízím aktivity určené k motivaci, aktivizaci žáků, k opakování slovní zásoby, gramatiky aj.cs
dc.format59 s. + přílohy XVIII
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectněmecký jazykcs
dc.subjectmezipředmětovostcs
dc.subjectmotivacecs
dc.subjectintegrovaná výukacs
dc.subjectclilcs
dc.subjectraná výuka cizího jazykacs
dc.subjectdidaktizacecs
dc.subjectinspiromatcs
dc.subjectrámcový vzdělávací programcs
dc.titleMezipředmětovost ve výuce německého jazyka na 1.stupni ZŠ.cs
dc.title.alternativeInterdisciplinarity in German language teaching at primary schoolen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe aim of my diploma thesis is to point out the fact that the German language deserves more space in the FEP. I focused mainly on interdisciplinary relations, which seem to me to be a more suitable solution for the primary school and for the German language itself, because various activities and educational tasks are included in the teaching of the subject in order to acquire and deepen language skills. In the practical part of the work I try to connect the German language with educational areas, which is based on the framework educational program for primary school education. I offer activities designed to motivate, activate students, to repeat vocabulary, grammar, etcen
dc.subject.translatedgerman languageen
dc.subject.translatedinterdisciplinarityen
dc.subject.translatedmotivationen
dc.subject.translatedintegrated teachingen
dc.subject.translatedclilen
dc.subject.translatedearly foreign language teachingen
dc.subject.translateddidactizationen
dc.subject.translatedinspirationen
dc.subject.translatedframework educational programen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KNJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
diplomova prace - TB.pdfPlný text práce7,57 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Brozova_VP.docPosudek vedoucího práce83 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
Brozova_OP.docxPosudek oponenta práce27,87 kBMicrosoft Word XMLZobrazit/otevřít
Brozova_OBH.jpgPrůběh obhajoby práce211,25 kBJPEGZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/50304

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.