Název: | Testování květinových námětů na tvoření pro děti v MŠ |
Další názvy: | Testing floral motifs for creation for children in kindergarten |
Autoři: | Sedláčková, Alena Simbartl, Petr |
Citace zdrojového dokumentu: | SEDLÁČKOVÁ, A. SIMBARTL, P. TESTOVÁNÍ KVĚTINOVÝCH NÁMĚTŮ NA TVOŘENÍ PRO DĚTI V MŠ. Trendy ve vzdělávání, 2022, roč. 14, č. 2, s. 87-93. ISSN: 1805-8949 |
Datum vydání: | 2022 |
Nakladatel: | Univerzita Palackého, Pedagogická fakulta, Katedra technické a informační výchovy |
Typ dokumentu: | článek article |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/50519 |
ISSN: | 1805-8949 |
Klíčová slova: | dekorace;květinové náměty;mateřská škola;předškolní věk;rozvoj jemné motoriky |
Klíčová slova v dalším jazyce: | decoration;floral motifs;kindergarten;preschool age;development of fine motor skills |
Abstrakt: | Tento příspěvek se zabývá náměty pro rozvoj jemné motoriky u dětí v mateřské škole. Zaměřuje se na důležitost jemné motoriky u dětí, která je nutná pro jejich rozvoj i vstup na základní školu. Uvádí důvody, proč je toto nutné řešit. Cílem článku je představit naší tvorbu, kterou bylo vytvoření několika otestovaných námětů, které se zaměřují na rozvoj jemné motoriky. Při testování nás zajímala souvislost mezi náročností a oblíbeností námětů. Tyto náměty jsme otestovali a následně vznikla malonákladová kniha s náměty, která byla distribuována do některých mateřských škol v Plzeňském kraji. Chtěli jsme tak představit několik zajímavých námětů a činností vhodných do MŠ s rozvojem jemné motoriky ale i v souladu s „Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání“. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This paper addresses themes for the development of fine motor skills in children in kindergarten. It focuses on the importance of fine motor skills in children, which is necessary for their development and when starting primary school. It gives reasons why this needs to be addressed. The aim of the paper is to present our work, which was the creation of several tested themes that focus on the development of fine motor skills. The interest was also in the connection between the complexity and popularity of the themes. These themes were tested and a low-volume book with topics was created on this basis, which was distributed to some kindergartens in the Pilsen region. We wanted to present some interesting themes and activities suitable for kindergartens in accordance with the “Framework Education Programme for Preschool Education”. |
Práva: | © Univerzita Palackého, Pedagogická fakulta, Katedra technické a informační výchovy |
Vyskytuje se v kolekcích: | Články / Articles (KMT) OBD |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|
TVV_tvv-202102-0007.pdf | 507,13 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/50519
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.