Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorNedvědová, Jana
dc.contributor.authorPěchoučková, Šárka
dc.date.accessioned2023-01-27T08:52:42Z
dc.date.available2023-01-27T08:52:42Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationInovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2022, č. 1, s. 47-51.cs
dc.identifier.issn2571-2519
dc.identifier.urihttp://olympiadatechniky.cz/itev/
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/51127
dc.description.abstractNa 1. stupni základní školy proběhla sonda s cílem vytvořit vlastní matematické herní činnosti pro žáky 1. – 5. ročníku, realizovat je se žáky a provést reflexi. Při tvorbě didaktických her jsme se inspirovali zejména těmi, které jsou mezi dětmi známé a oblíbené. Ke každé hře jsme vyrobili pomůcky. Z důvodu omezení výuky v době pandemie Covid-19 byly realizovány jen některé činnosti s dětmi ve školní družině. Aktivity umožnily žákům navzájem spolupracovat a učit se jeden od druhého.cs
dc.description.sponsorshipGRAK2022 „Využití různých metod a forem práce ve výuce matematiky“cs
dc.format5 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogickács
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjecthracs
dc.subjectdidaktická hracs
dc.subjectmatematikacs
dc.subjectzákladní školacs
dc.titleHerní činnosti v matematicecs
dc.title.alternativeGame activities in mathematicsen
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedA probe took place at the 1st stage of primary school with the aim of creating their own mathematical play activities for pupils in the 1st to 5th grades, implementing them with pupils and carrying out reflections. When creating didactic games, we were mainly inspired by those that are known and popular among children. We made tools for each game. Due to the limitation of teaching during the Covid-19 pandemic, only some activities were carried out with children in the school group. The activities allowed students to work together and learn from each other.en
dc.subject.translatedgameen
dc.subject.translateddidactic gameen
dc.subject.translatedmathematicsen
dc.subject.translatedelementary schoolen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Články / Articles (KMT)
Číslo 1 (2022)
Číslo 1 (2022)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Itev_1_2022-47-51.pdfPlný text575,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/51127

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.