Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorKrotký, Jan
dc.contributor.authorHonzíková, Jarmila
dc.date.accessioned2023-02-27T11:00:24Z-
dc.date.available2023-02-27T11:00:24Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationKROTKÝ, J. HONZÍKOVÁ, J. REAKCE UČITELŮ NA ZJIŠTĚNÍ PŘÍTOMNOSTI PODVÁDĚNÍ PŘI OVĚŘOVÁNÍ ZNALOSTÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLE. Trendy ve vzdělávání, 2022, roč. 15, č. 1, s. 13-19. ISSN: 1805-8949cs
dc.identifier.issn1805-8949
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/51615
dc.description.abstractČlánek předkládá odpovědi ve formě názorů učitelů středních škol na školní podvádění. Dotazníkové šetření na stovce učitelů a učitelek středních škol zjistilo, jaké jsou hlavní směry při řešení podvádění při ověřování znalostí, zejména při testování. Téměř polovina respondentů si myslí, že jeho žáci nepodvádí. Zároveň velká většina učitelů řeší odhalení podvodu na úrovni třídy. Polovina učitelů při odhalení podvodu uděluje známku nevyhověl a dvacet procent učitelů sníží své hodnocení. Alternativní tresty ve formě opuštění třídy jsou podle našeho očekávání zcela výjimečné.cs
dc.format7 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherUniverzita Palackéhocs
dc.relation.ispartofseriesTrendy ve vzdělávánícs
dc.rights© Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0)en
dc.subjectškolní podváděnícs
dc.subjecttestovánícs
dc.subjectzkoušenícs
dc.titleReakce učitelů na zjištění přítomnosti podvádění při ověřování znalostí na střední školecs
dc.title.alternativeTeachers' reactions to students cheating in high school examsen
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe article presents answers in the form of opinions of high school teachers on school cheating. A questionnaire survey of hundreds of high school teachers found out the main directions in tackling cheating in knowledge verification, especially in testing. Almost half of the respondents think that his students are not cheating. At the same time, most teachers deal with class fraud. Half of the teachers give a failed rating when the fraud is detected, and twenty percent of the teachers reduce their rating. Alternative penalties in the form of leaving the class are, as expected, quite exceptional.en
dc.subject.translatedschool cheatingen
dc.subject.translatedtestingen
dc.subject.translatedknowledge verificationen
dc.identifier.doi10.5507/tvv.2022.009
dc.type.statusPeer-revieweden
dc.identifier.obd43938346
dc.project.IDSGS-2022-033/Nové přístupy v přípravě učitelů informatikycs
dc.project.IDSGS-2022-030/Podpora technického vzdělávání pomocí počítačem řízených strojůcs
Vyskytuje se v kolekcích:Články / Articles (KMT)
OBD

Soubory připojené k záznamu:
Soubor VelikostFormát 
Tvv_000114_fin-0001.pdf242,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/51615

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

hledání
navigace
  1. DSpace at University of West Bohemia
  2. Publikační činnost / Publications
  3. OBD