Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorFenclová, Marie
dc.date.accessioned2023-04-06T05:17:21Z
dc.date.available2023-04-06T05:17:21Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationHorová, Helena; Vávra, Zdeněk (eds.) PROFILINGUA 2021: Cesty k porozumění textu. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2021, s. 22-30.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-0479-7
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/51808
dc.description.abstractČlánek definuje pojmy recepce, percepce, porozumění a interpretace z hlediska didaktiky cizích jazyků.cs
dc.format9 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectdidaktikacs
dc.subjectcizí jazykycs
dc.subjectrecepcecs
dc.subjectpercepcecs
dc.subjectporozuměnícs
dc.subjectinterpretacecs
dc.titleRecepce – percepce – porozumění – interpretace ve vyučování cizímu jazykucs
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe paper defines the concepts of reception, perception, understanding and interpretation from the point of view of the didactics of foreign languages.en
dc.subject.translateddidacticsen
dc.subject.translatedforeign languagesen
dc.subject.translatedreceptionen
dc.subject.translatedperceptionen
dc.subject.translatedunderstandingen
dc.subject.translatedinterpretationen
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.24132/ZCU.PROFILINGUA.2021.22-30
dc.type.statusPeer revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Konferenční příspěvky / Conference papers (KRO)
PROFILINGUA 2021: Cesty k porozumění textu
PROFILINGUA 2021: Cesty k porozumění textu

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
978-80-261-0479-7 (FINAL)-1-4.pdfPlný text104,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
978-80-261-0479-7 (FINAL)-22-30.pdfPlný text125,61 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/51808

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.