Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorJelínková Eva, Ing.
dc.contributor.authorNeubauer, Bohumil
dc.contributor.refereeČíž Josef, Dipl. Ing.
dc.date.accepted2023-6-7
dc.date.accessioned2023-06-09T11:31:40Z-
dc.date.available2022-10-24
dc.date.available2023-06-09T11:31:40Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-24
dc.identifier92701
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52292-
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na analýzu nákupního procesu na vybraném nákupním trhu podniku. První kapitola se věnuje charakteristice nákupu, vymezení jeho cílů, nákupnímu procesu a jeho fázím, standardizaci a také nákupnímu informačnímu systému. Druhá kapitola je zaměřena na teoretický popis dodavatelů, jejich analýzu a hodnocení a popis dodavatelsko-odběratelských vztahů. Následující kapitola je využita k představení společnosti PEŠEK Machinery, s.r.o. Čtvrtá kapitola je věnována analýze nákupu firmy a nákupního trhu výpalků. Je zde popsán nákupní proces firmy na tomto vybraném nákupním trhu. Jsou zde také představeni nejvýznamnější dodavatelé firmy. V závěru této kapitoly je vyhodnocen současný stav nákupu podniku. Na základě tohoto hodnocení jsou v závěrečné kapitole navržena možná řešení pro zefektivnění nákupního procesu podniku na zvoleném nákupním trhu.cs
dc.format55s. (91 094 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectnákupcs
dc.subjectnákupní procescs
dc.subjectstrojírenstvícs
dc.subjectdodavatelcs
dc.titleNávrh strategie pro vybraný nákupní trh podnikucs
dc.title.alternativeStrategy proposal for the selected purchasing market of the companyen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis is focused on the analysis of the purchasing process on the selected purchasing market of the company. The first chapter is devoted to the characteristics of purchasing, the definition of its goals, the purchasing process and its phases, standardization and also the purchasing information system. The second chapter is focused on the theoretical description of suppliers, their analysis and evaluation, and the description of supply chain relationships. The following chapter is used to introduce the company PEŠEK Machinery. The fourth chapter is devoted to the analysis of the purchase of the company and the purchase market of metal burn parts. The purchasing process of the company in this selected purchasing market is described here. The company's most important suppliers are also presented here. At the end of this chapter, the current status of the purchase of the company is evaluated. Based on this assessment, the final chapter proposes possible solutions for improvement of the company's purchasing process on the selected purchasing market.en
dc.subject.translatedpurchasingen
dc.subject.translatedpurchasing processen
dc.subject.translatedengineeringen
dc.subject.translatedsupplieren
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KFU)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakalarska prace - NEUBAUER.pdfPlný text práce1,56 MBAdobe PDFView/Open
BP_Neubauer_VP.pdfPosudek vedoucího práce340,15 kBAdobe PDFView/Open
BP_Neubauer_ OP.pdfPosudek oponenta práce126,42 kBAdobe PDFView/Open
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,51 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/52292

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.